bana nokia müşteri hizmetlerinin yaptığı uyarı buydu başarılı bir şekilde hatasız şuan çalışmakta
Değerli Kullanıcımız,
Nokia Mağaza’da yaşanan durumun giderilmesi için aşağıdaki işlem adımlarını izlemenizi rica ederiz.
- Telefonunuzda istenmeyen bir bilgi kaybı olmaması için yedekleme yapılması gerekir. Yedekleme işlemini Nokia Suite programı vasıtası ile gerçekleştirebilirsiniz,
- Yedeklemeden sonra telefonunuzu *#7370# kodlaması ile formatlayınız,
- Formatlama sonrası telefon üzerinden veya tercihen Nokia Suite aracılığıyla Symbian Anna için yayımlanmış ek güncelleme olan 025.007 sürümünü yükleyiniz,
- Symbian Anna 1/2 , 2/2 ve Anna Servis Paketi yüklemelerini tamamlayınız,
- Bu güncellemeler tamamlandıktan sonra -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bağlantısından Nokia Mağaza 3.16.036 sürümünü indirerek telefonunuza kurunuz.
Yukarıda belirtilen işlemler yapıldıktan sonra Nokia Store’da yaşanan durum devam ederse; bize tekrar ulaşmanızı rica ederiz.
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.