Ovi Dungeon Hunter

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sonerrap

Üye
    Konu Sahibi
Ovi Dungeon Hunter
ingilizcesi iyi olan biri dungeon hunterin neden oviden kaldırıldıgını gameloftun forumunda sorabilirmi acaba ? parayla aldıgımız şeye ulaşamıyoruz
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
gameloftun forum linkini atarsan ben sorarım kardeşim ben de mağdurum biliyosun
 

doctorrr

Üye
yeni sürüm koyacaklar heralde
 

umt07

Üye
arkadaşlar oyun 2. nesil belle'ler ile uyumsuzdu, oyüzden kaldırılmış olabilir (fp1 de çalışıyordu ama), veya oyunun destek bölümü kapatılınca kaldırılmış olabilir
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
yeni sürüm koyacaklar heralde

bir ayı geçti baba kalkalı. Gameloft kendi sitesindr satıyor hala 5 dolara


- - - Eklendi - - -

arkadaşlar oyun 2. nesil belle'ler ile uyumsuzdu, oyüzden kaldırılmış olabilir (fp1 de çalışıyordu ama), veya oyunun destek bölümü kapatılınca kaldırılmış olabilir

oyunda hiç sorun yoktu belle 2.nesiller için signed yoktu sadece ben satın alıp rahatça oynadım formatta gitti sonra bi baktım kalkmış
 

doctorrr

Üye
nokia 3.5 tl ye satıyordu demi sende hackleyiver artık şunu can
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
2.5 tl idi baba. Nasıl hackleyecem bilmiyorum konulara bakıyorum onlarda destan gibi üşenip vazgeçtim kaç kez
 

sonerrap

Üye
    Konu Sahibi
 

aleranol

Üye
2.5 tl idi baba. Nasıl hackleyecem bilmiyorum konulara bakıyorum onlarda destan gibi üşenip vazgeçtim kaç kez

sen de buna mı takıldın yav? tabi alıştın ali abimin basit ve öz açıklamalarına ben bi tane bulurmu sana diyecem de ben de mobilim.
 

umt07

Üye


oyunda hiç sorun yoktu belle 2.nesiller için signed yoktu sadece ben satın alıp rahatça oynadım formatta gitti sonra bi baktım kalkmış

forumdaki (7) sürümü fp1 gelmeden önce açılmıyordu 701 de açılıyordu, 603 te açılmıyordu, konuları fln açılmıştı, bende açmıştım bir tane yaşayan vardı ayrıca tel modelini 603 yapıncada ovi de yoktu oyun, olsa bende alıcaktım
 

KxTR79

Üye
abi ben ne zaman hacklediydem telefon hep kafayı yedi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...