ÖSYM'den LYS sonuçlarında 1 hata daha

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
ÖSYM'den LYS sonuçlarında 1 hata daha
Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi ÖSYM, 2010 Lisan Yerleştirme Sınavı LYS'nin sonuçlarına ulaşımını bir süre engelleyen ÖSYM,"MF-4 puan Türünde Alanında Başarı Sırası" değerinin yanlış hesaplandığını duyurdu.

"YANLIŞ BELİRLENMİŞ"

ÖSYM'den yapılan açıklamada, "15-20 Temmuz 2010 tarihlerinde adayların internetten öğrendikleri 2010-LYS sonuçlarında yer alan “Y-MF-4 Puan Türünde Alanında Başarı Sırası” değerinin yanlış olduğu belirlenmiştir. Y-MF-4 puanıyla (alanında) tercih yapacak adaylar doğru başarı sıralarını 21 temmuz 2010 tarihinden itibaren internetten öğrenebilirler. Sonuç belgesinde Y-MF-4 başarı sırasının (alanında) doğru değeri yer alacaktır. denildi.

Bu hatayla 850 bine yakın öğrencinin puanının yanlış hesaplandığı tahmin ediliyor.


"BÜYÜK HATALAR VAR"

Konuyla ilgili olarak Haber 7'ye bilgi veren Rehber Öğretmen Suat Göv, "ÖSYM'nin açıkladığı sonuçlarda ve başarı sıralamasında büyük hatalar var. Kendi öğrencilerim bu tür hatalardan dalyı ÖSYM'ye dilekçe gönderdi. ÖSYM'Nin bugün itibari ile düzeltme yaptığı Y-MF 4 türünde ciddi hatalar tespit etmiştik" diye konustu..

Geçtiğimiz perşembe günü web istesinden açıklanan LYS sonuçlarına ÖSYM'nin sitesinden bir süre ulaşılamadı. ÖSYM'nin 2010 yılında yaptığı ve 23 sınav sonucunun açıklandığı sayfadan LYS sonuçlarını kontrol etmek isteyenler uyarısıyla karşılaştı.



ÖSYM'nin TC kimlik numarası girilerek sınav sonuçlarının öğrenildiği sorgu sayfasına girenler ise, "İzin verilmeyen kullanım!" uyarısıyla karşılaştı.


Haber 7
 
  • Beğen
Tepkiler: Perfect!


Perfect!

Üye
valla bune ya adam akıllı bişey yapsınlar artık
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
valla bune ya adam akıllı bişey yapsınlar artık
artık işi cocuk oyuncagına aldılar okadar kısı calısmıs dersaneye gıtmıs kıme ne
neysekı benım ygs2 bölümümde deısıklık yok umarım tercıhlerdede bısey cıkmaz
 

Perfect!

Üye
artık işi cocuk oyuncagına aldılar okadar kısı calısmıs dersaneye gıtmıs kıme ne
neysekı benım ygs2 bölümümde deısıklık yok umarım tercıhlerdede bısey cıkmaz

olmaz olmaz sıkma canını
ben bu seneyi gözden çıkardım artık
hayırlısı bundan sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt