Osmanlı Oyunu (Strateji oyunu)mukemmel

Sponsorlu Bağlantılar

byilmazZ

byilmazZ

Üye
3rd uyumlusu varsa ....
 


kkrrkkyy

kkrrkkyy

Üye
Inşallah arkadaşların anlaattığı gibi eğlencelidir. şimdiden sağol kardeş. Emeğine sağlık...:):oke:
 
memohayt

memohayt

Üye
abi ben bu oyunu oynadım ama daha bişee anlamadım
geniş bilgi verirsen sevinirim :D
 
ITURKI

ITURKI

Üye
dostum ya bekledigim oyundu saol
 
_ArDiS_

_ArDiS_

Üye
süper paylaşımm sagolasınnn...
 

hakan1994

Üye
3230 da çalışıyo ama orduyu genişletince oyun donuyo ben 30 tane asker çıkardım fil okçu sıpahi fln tam savaşıyom oyun donuyo
 
endy

endy

Üye
saolasın kardeş gavurların oyunlarına karşılık harika bi oyun:oke:
 

RoCKWeLL33

Üye
saol kardeşim teşekkur ederim
 

gkhn_kaya33

Üye
bu invasion adlı oyunun türkçesi ya keşke onun türkçesi die verilseydi
 
ixamar

ixamar

Üye
teşekürler kardeş emeğine sağlık....
 
FATİH_58

FATİH_58

Üye
sağ ol
 

samsun5542

Üye
saol gardaş bende bu oyunu arıyodum..:oke:
 
turkiminator

turkiminator

Üye
güsel paylasım saolasında babyigit bıraz daha acıklama yapsaydın daha güsle olurdu =)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Oyun için sağolasın :good:
 
mc_ben

mc_ben

Üye
saol emeğine sağlıK.....'!!!!!!!!
 

kenanfast

Üye
ben heryeri işkal ettim son kişiyi öldürürken telefon kitlenip çıkyo 6600
 
FATİH_58

FATİH_58

Üye
ALLAH razı olsun
 

atarbakar

Üye
TeK KeLime İlE allah razı olsun canım dostum..
 
mKcReat!Ve

mKcReat!Ve

Üye
güzel paylaşım gerçekten saol
 

cesnat66

Üye
tskurler paylastiginiz icin
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
689
kaanon
Cevap
14
Görüntüleme
25K
van_hoijdonk


Üst Alt