Orjinal Belle dil desteği...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Orjinal Belle dil desteği...
Arkadaşlar C7 telefonu Oviden belle güncellemesini indirip kurdum telin dili ingilizce oldu.Phoenix ile mi flaşlayacağız,ve dil dosyasını nereden bulacağız?Bilgili olanlar paylaşırsa sevinirim,saygılar.

----------Eklendi @ 22:09:05 ---------- Yazıldı @ 20:39:17 ----------

Navifirmden euro 2 turkeyi indirip flaşlayacam,galiba bu
 

NUD

Üye
cihazın yurt dışı cihazıdır
 
merhaba aynı sorun bendede var ıraktan aldıgım n8 oviden belle guncelledım product kod 059c5Q8 İNGİLİZCE OLDU NE YAPMAK GEREKİR
 
navifirm ile telefonunuzun uyumlu tr belle dosyalarını indirin phoneix ya da jaf programları ile telinize yükleyin. sorununuz bu şekilde düzelecektir. yada oviden tr güncellemelerini alabilmeniz için cihazınızın product kodunu değiştirmeniz gerekiyor. phoneix ve jaf kullanmayı bilmeyen arkadaşlar forumun yazılım destek bölümlerini araştırırlarsa nasıl yapılabileceğini öğrenebilirer.
 
bende güncelledikten sonra ingilizce oldu yurt dışı telefonum
navifirm programını kurdum benım telefonumdaki versiyonu seçtim sonra euro2_turkey rengini seçtiğimde sağ tarafta bayağı bi dosya çıkıyo onun hangisini indireceğim türkçe dil hangisi 18 tane dosya cıkıyo 8 tanesi kendinden seçili olanlar.
 


ben bakiyorum ama belle gorukmuyor navifirmde 25.8 var en son
 
ilk önce Navifirm programı için symbian-toys sitesine girip son sürümünü indiriyoruz. Daha sonra 25.7 versiyonunu seçiyoruz daha sonra turkey olanı artk telefon rengi vs uygun olanı seçtikten sonra solda çıkan dosyalarda rofs2 bizim dil dosyasıdir. Onu tek seçip indirmek yeterli.. Daha sonra sitede yazılımın tümü var onu indirin büyük ihtimalle türkçe de içindedir ama dediğim gibi de yapıp rofs2 dosyalarını değiştirip flaşlayabilirsiniz.. Flaşlama da site de var. Aslında çözümler sitede mevcut ama nasıl aranacak onu biraz öğrenmeliyiz.. Umarım yardımı olur..

----------Eklendi @ 02:21:25 ---------- Yazıldı @ 02:20:00 ----------

Telefondan yazıyorum onun için biraz kısıtlı oldu. Kusura bakmayın anlayışınıza sığınıyorum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...