Optimus Blackten Pc deki Dosyalarınıza Erişim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Optimus Blackten Pc deki Dosyalarınıza Erişim
Merhaba Arkadaşlar, Sizlere Optimus Black üzerinden Pc’deki dosyalarınıza ulaşma hakkında yardımcı olacağım…
Öncelikle Video olarak sizlere ayarlamak istiyordum ama video kayıt programlarında sorun çıktığından yazılı olarak anlatma gereği duydum..
Öncelikle Yapmamız gerekenler…


Optimus Black > Settings




>Wireless & networks



> SmartShare Settings



>Bu kısımdaki ayarlamaları kendiniz belirliyebilirsiniz… SmartShare Uygulamasını başlatıyoruz..Wifi Bağlantısını Açacağını Söylüyor Bizde onaylıyoruz..
Alt kısımda bağlanabileceğimiz İp adresi çıkıyor, buda bizim pc miz oluyor…İp adresine tıklıyoruz ve bağlan diyoruz..





İp Adresinin yanında smartshare play simgesi çıkar
Daha sonra bi önceki wireless & networks sekmesine geliyoruz,Burada wi-fi Direct Setting


Sekmesini tıklıyoruz, wi-fi direct i aktif ediyoruz..

isterseniz buradaki bağlı bulunan isimleri sizler değiştirebilirsiniz, default ta LG-P970’tir..
Ben değiştirmedim.

Wi-fi directi aktif ettikten sonra
hemen iki alt kısımda Forced G/O Mode yazar onuda aktif ediyoruz ki, Yönetici biz olalım

Bu işlemden sonra telefonumuzda en solda bulunan menü tuşuna basıyoruz.
Ayarlar sekmesinden wifi bağlantı şifremizi belirliyoruz, yoksa benim gibi ilk seferinde çok uğraşırsınız


şifremizi belirledikten sonra ise geri kalanlar basit
İşlemi yaptıktan sonra pc mize geçiyoruz…
Pcmizin wifi seçeneklerini yenile dediğimizde karşımıza
LG-P970 Ağ bağlantısı çıkar…..


Bu bağlantı ile ev ağı oluşturduğumuzda pc mizdeki paylaşım verdiğimiz dosyalara erişebiliriz…


Alıntı :
 


seymen16

seymen16

Üye
Ben yapamadım. Smart Share ayarlarını yaparken ip adresi çıkmıyor aşağıda.
 
barisclermont

barisclermont

Üye
Tam aradigim sey ama bilgisayarin ip sini bulmuyor
 
seymen16

seymen16

Üye
Bende de bulmuyor bilgisayar ip sini.
 
barisclermont

barisclermont

Üye
Tamam baglandim.
Bilgisayarda medyaplayerden telefona ulasiyorum ama telefondan bilgisayardaki dosyalara nasil ulasacagim?
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Tamam baglandim.
Bilgisayarda medyaplayerden telefona ulasiyorum ama telefondan bilgisayardaki dosyalara nasil ulasacagim?


Smartsharede dosyaları göremıyormusunuz ? ev ağı oluşturduğunuzda hangi dosyalara paylaşım verdiyseniz onlara ulaşabiliyorsunuz.
 
seymen16

seymen16

Üye
Bende hala ip adresi çıkmadı.
 
barisclermont

barisclermont

Üye
Smartsharede dosyaları göremıyormusunuz ? ev ağı oluşturduğunuzda hangi dosyalara paylaşım verdiyseniz onlara ulaşabiliyorsunuz.
Evet smartshare de görünüyor. Ama telefonu medya oynatici olarak kullanip medyalari oynatamiyorum. Telefon pasarel olarak çalisiyor.
 
ofpistan

ofpistan

Üye
konuya heyecanla atladım ama daha ilk basamakta kaldım :D
sorun şu bende ayarlardsa smartshare yok, arka planda açıp girdim ayarlara yine yok :)


----------Eklendi @ 19:15:05 ---------- Yazıldı @ 18:43:20 ----------

ayarlardan biraz uğraşıp bağlanmayı başardım fakat yinede anlatımdaki gibi bağlanamadım dosyalarıma ^^
 
seymen16

seymen16

Üye
konuya heyecanla atladım ama daha ilk basamakta kaldım :D
sorun şu bende ayarlardsa smartshare yok, arka planda açıp girdim ayarlara yine yok :)


----------Eklendi @ 19:15:05 ---------- Yazıldı @ 18:43:20 ----------

ayarlardan biraz uğraşıp bağlanmayı başardım fakat yinede anlatımdaki gibi bağlanamadım dosyalarıma ^^

Benim de ayarlarda yok. Nasıl yaptın arkadaşım anlatır mısın?
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
konuya heyecanla atladım ama daha ilk basamakta kaldım :D
sorun şu bende ayarlardsa smartshare yok, arka planda açıp girdim ayarlara yine yok :)



----------Eklendi @ 19:15:05 ---------- Yazıldı @ 18:43:20 ----------

ayarlardan biraz uğraşıp bağlanmayı başardım fakat yinede anlatımdaki gibi bağlanamadım dosyalarıma ^^

Hangi versiyonu kullanıyorsunuz ? Bu V10C de test edildi, V10b de test edildi... Diğer Romlarda denemedim :(
 
seymen16

seymen16

Üye
Orijinal 2.3.4 var denedim olmuyor.
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
bir yerde hata yapıyor olabilirmisiniz :S
 
seymen16

seymen16

Üye
Yok aynen uyguluyorum söylenenleri.
 
ofpistan

ofpistan

Üye
tabi yapabildiğim kadarını anlatayım :)



şu adıma kadar yaptım, telefona bu şekilde modeme bağlanır gibi bağlandım ama bilgisayarda ağ bağlantılarımda ayrı bir cihaz olarak gözükmedi,
nasıl yaptığıma gelecek olursam, smart sharedan seçenek tuşuna bastım, gelen altta iki seçenekten settings'e girdimve bu ekran açıldı (resimdekinden biraz farklı)

bu adımdan sonrasınıda anlatıldığı gibi yaptım, uyarıya dikkat edin password kısmındaki, ben kendim basit bir şifre koyarak bağlandım, sonuç dediğim gibi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Eywallah kardeşim yardımın için :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ofpistan

xcolakx

Üye
Tecnishark Bilgisayarımizda wifi olmasi gerekirmi benimki masaustude wifi yok
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
wifi olması lazım malesef ki :S ancak aynı ağda olursanız erişim yapabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt