bende geçen hafta baya süren değişik telefon markalarından htc,samsung,sony den sonra lg optimus black kullanmaya başladım ve telefon oldukça hoşuma gitti,2.3.4 yükledim 2.2.2 den biraz daha hızlı takılma olayı aza inmiş menü geçişlerinde,yanlış bi arkadaş sormuştu 2.3.7 yapmak için ne yapılır diye,inanın o kadar yazı okudum artık beynim mi durmuş anlamıyorum bi türlü kavrayamadım nasıl yapılacağını,şimdi ben 2.3.4 ü 2.3.7 ye yükseltebilirmiyim,bu telefonda gereksiz garanti bankasıdır cart curt boş uygulamalar var kaldıramıyorum,birde 2.3.7 daha hızlı ve stabilmiş onu denemek istiyorum,aşama aşama anlatabilcek bi arkadaş varmı,yada msn üzerinden yardım edecek bi arkadaş,çünkü kendime inancım yok beceremem diye düşünüyorum kafanızı ağrıttım kusura bakmayın