optimus black V20a ya cm7 yükleme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

reno65

Üye
    Konu Sahibi
optimus black V20a ya cm7 yükleme
arkadaşlar optimus black v20a ya nasıl cm7 yükleyebiliriz

----------Eklendi @ 23:02:34 ---------- Yazıldı @ 22:57:51 ----------

xda da yazmışlar ama ingilizce olduğu için anlaşılmıyor
 


technoshark

technoshark

Üye
KDZ dosyası henüz çıkmadı o sebepten yükliyemezsin.
 
technoshark

technoshark

Üye
Kesinlikle olur, lakin normal rom yükleme işleminin aynısı bir farkı olacağını sanmıyorum ;)
bU ARADA güncelleme çıktı, orjinal Hayırlı olsun..

KDZ Geldi :)

 

reno65

Üye
    Konu Sahibi
technoshark teşekkür ederimde nasıl yapıcaz acaba bu cm7 dosyasımı bu birazcık bilgi verir misin kurulumunuda nasıl yaopabilirim
 
technoshark

technoshark

Üye
Sen ne yapmak ıstedıgını tam anlamıyla yazarsan sana kolaylıkla yardımcı olurum.. :) tam olarak ne ıstıyorsun ?
 
Turkuaz0

Turkuaz0

Üye
cm7 nedir ne işe yarar üstad
 

dahmet55

Üye
forumda ve internette rom yükleme konusunda resimli anlatmlar var ancak onlar v10c için. resimli anlatımın aynısını kullanarak v20a yükleyebilir miyim. cevap verirseniz sevinirim
 
technoshark

technoshark

Üye
evet aynı şekilde, v20a içinde uygulayabilirsiniz, bu arada v20a için henüz root etme çıkmadı bilginiz olsun :)
 
technoshark

technoshark

Üye
Rom yapabilirsin, rom yapmanda sorun yok dostum ;)
 

dahmet55

Üye
Rom yapabilirsin, rom yapmanda sorun yok dostum ;)
kusura bakma çok soru sordum ama bu konuda fazla bir bilgiye sahip değilim. rom ve root farkı nedir? bana söyleyebilir misin hangisi ne işe yarar?
 
ofpistan

ofpistan

Üye
rom, telefona sistemin belirli bir versiyonu kurmak , root'ta o sistemi belirli kalıptan çıkarıp özgürlük kazandırıp ücretli uygulamaları yüklemek, ek özellik kazandırmak (CPU hız kontrolü vb) gibi açıklanabilir :)
yanlışım varsa bilen arkadaşlar düzeltsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoshark

technoshark

Üye
rom, telefona sistemin belirli bir versiyonu kurmak , root'ta o sistemi belirli kalıptan çıkarıp özgürlük kazandırıp ücretli uygulamaları yüklemek, ek özellik kazandırmak (CPU hız kontrolü vb) gibi açıklanabilir :)
yanlışım varsa bilen arkadaşlar düzeltsin :)


Yalnışın yok kardeşim ;) sağol :)
 

dahmet55

Üye
çok sağolun arkadaşlar bilgileriniz için
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark

burkut77

Üye
selam arkadaşlar ben telefonu yeni aldım pc suit ile 2.3.4 sürümüne yükselttim ama eski sürüm daha iyiydi bu sürümde ön kamera saçmalamaya başladı çok kasıyor sizlerin yardımıyla esk sürüme nasıl geçebilirim ayrıca gingerbreak ile root da yapamıyorum..:(
 
technoshark

technoshark

Üye
selam arkadaşlar ben telefonu yeni aldım pc suit ile 2.3.4 sürümüne yükselttim ama eski sürüm daha iyiydi bu sürümde ön kamera saçmalamaya başladı çok kasıyor sizlerin yardımıyla esk sürüme nasıl geçebilirim ayrıca gingerbreak ile root da yapamıyorum..:(

Hayırlı olsun arkadaşım, şöyle bir durum var.. yeni gelen güncellemeyi root edemiyoruz şuan için. ancak ilerleyen zamanda bunu gerçekleştirebileceğiz. :)

sonrasında diğer ön kameranda sorunlara ise bir anlam veremedim.. Bunun için geri dönerek kendinizi ferahlatmak istiyorsanız.
Forumda unbrick işlemini anlatan yazı mevcuttur :)
 

burkut77

Üye
teşekkür ederim eski sürümü yükledim 10a ve sonrada 10 c yaptım fakat ön kameradaki sorun ara ara devam ediyor yani bi bakıyom düzeliyo bi bakıyom bozuluyor güncellemeden mi kaynaklanıyor yoksa donanımsal bi arızamı?
 

fiftycent86

Üye
bende geçen hafta baya süren değişik telefon markalarından htc,samsung,sony den sonra lg optimus black kullanmaya başladım ve telefon oldukça hoşuma gitti,2.3.4 yükledim 2.2.2 den biraz daha hızlı takılma olayı aza inmiş menü geçişlerinde,yanlış bi arkadaş sormuştu 2.3.7 yapmak için ne yapılır diye,inanın o kadar yazı okudum artık beynim mi durmuş anlamıyorum bi türlü kavrayamadım nasıl yapılacağını,şimdi ben 2.3.4 ü 2.3.7 ye yükseltebilirmiyim,bu telefonda gereksiz garanti bankasıdır cart curt boş uygulamalar var kaldıramıyorum,birde 2.3.7 daha hızlı ve stabilmiş onu denemek istiyorum,aşama aşama anlatabilcek bi arkadaş varmı,yada msn üzerinden yardım edecek bi arkadaş,çünkü kendime inancım yok beceremem diye düşünüyorum kafanızı ağrıttım kusura bakmayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt