Opera Mobile Takılma Sorunu!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Opera Mobile Takılma Sorunu!
Operanım bir çok sürümünü kullandım. Mini veya mobile.. Ve sadece ama sadece mobilede olan bir sorun var. Belli süre aralıklarıyla mesela 15 saniyede bir 4-5 saniye donuk kalıyor. Diğer uygulamalarda veya oyunlarda veya sistemde hiç bir sorun yok. Bu sorun mininin hiçbir versiyonunda yok. Ek olarak mobilein her versiyonunda aynı sorun... Nedendir?
 
bence her internet sayfasında çok fazla reklam var ve flash desteği olmadığından sayfaları yüklerken zorlanıyor.ancak mini de bi çok reklamı yüklemiyor ya da kalite olarak düşük açıyor ayrıca telefonda ne kadar çok uygulama olursa takılma okadar çok artıyor bunlar sadece benim gözlemlerim gerçekte tam olarak nedir sorun bilmiyorum
 
    Konu Sahibi

dikkat ettiyseniz diğer uygulamalarda sorun yok diyorum. Bu takılma garip bi takılma zaten. Dolulukla alakası yok. 8gb tan 2 gb boş ayrıca....

---------- Eklendi @ 16:52:52 ---------- Yazıldı @ 16:32:47 ----------

ayrıca mobilein flash desteği var.
 
mobiledeki ktonik sorun bn de bu yuzden ovideki miniyi kullanıyorum
 

[ENGİN]

Üye
yeni sayfa açarken doğru takılıyor daire döndügü halde geç gösterıyor.
 
bende takılma olmuyor.telefonumda madness'ın tam performans modu yüklü onun da etkisi çok büyük.bir de ayrıca forumda bi konu vardı opera mobile performans ayarları diye aratın bulursunuz.o ayarları yapın.
ben de şuan o kadar hızlı ki telefonumu acayip seviyorum son bir aydır falan
 

u_cosar

Üye
Uygulamanın hafıza payına yüklü olmasından kaynaklanıyor olabilir kaldır c ye kur
 

asigsasi

Üye
o takılma sorunu bendede var devamlı geçmişi sil
 
Yazıyı yazıyorum.Yazı 1-2 dakika sonra geliyor.Çok takılıyor bu mobile
 

Polymath

Üye
Bendede aynı sorun var. Takılma Şu şekilde 3-4 saniye donuyor opera sonra düzeliyor. Fp1 Güncellemesinden sonra bende bu sorun oldu Opera Mobile kullanıyorum. Fp1 Gelmeden böyle bir sorun yoktu bende
 
    Konu Sahibi
Demekki çoğu kişide var bu hata. :/ ayrıca opera mobileim c de kurulu ve geçmişlede alakası yok... Yokkende kasıyo...
 

asigsasi

Üye
ben denedim biraz daha iyi
 

asigsasi

Üye

rica ederim benim telefonda baya hızlan di
 

bende 11. versiyonda dediğin gibi takılma yapıyordu. 12 yi yükledim gayet iyi.
 
    Konu Sahibi
bu ayarlar çok süper oldu

---------- Eklendi @ 20:41:13 ---------- Yazıldı @ 20:38:25 ----------

bu arada cep telefonumun şarj sorunuda var. Batarya sorunu yani. %100 şarjdan çıkartıyorum. Hiç bişey yapmıyorum ellemiyorum.15-16 saat sonra şarjı% 50 ye iniyor. Mobile veri falan kapalı herşey kapalı. Neden acaba?
 

asigsasi

Üye
15,16 saat te yarıya iniyor daha ne istiyorsun mah değeri düşüktür
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...