Opera mini v7.00 (30054)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi

 
beyler next mi dersiniz bu mu dersiniz ? Sadece birini tutayim telefonda diyorum artik tek browseri benimsemek istiyorum : ))uygulamadan cok browserla dolacak telefon neredeyse : )
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
önce google adresine git daha sonra arama kısmına basılı tutarak arama motoru ekle de yapılandırmada gözükür

- - - Eklendi - - -

 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
sayfa tamamen açıldıktan sonra takılmıyor yine de en iyi tarayıcı opera mobil son sürüm
 
Mini daha hızlı ama gezinmek için
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
nokia 701 in işlemcisi 1.3 olduğu için bana opera mobil daha hızlı geliyor
 
mobil yerine kendi browseri daha mantikli sanki hemde 11mb bize kalir
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
maxicepe masaüstü girildiğinde cevap yazılmıyordu o düzeltildi heralde klavye desteği falan diyor

bugün forum ayarlarını değiştirdim gelişmiş modu kullaniyorum ve opera mini ile maxicep masaüstü görünümünde mesaj yazılıyor
 
deneyelim bakalım gelişmiş modda ne değişiklik varki
 

kraldost

Üye
teşekkür ederim kardeş paylaşım için lakin mobil olduğum için indiremiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...