Opera Mini 4.2 İNDİRİN..! [Web Tarayıcı..]

ya arkadaslar bu java ve jad nasıl yükleniyor çin malı iphone lara.bnm tel java destekliyor.ama uygulama yöneticisi fln yok.sadece tele ve ya hafıza kartına kopyalayabiliyorum.nasıl yükleyebilirim.bilen yardımcı olusa çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.
 

harun_85

Üye
download uzantısını ne ile acacaqz ?
 

Pckopat*

Üye
teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------

saolun
 

ejder-53

Üye
sağol güzel bi program fakat yükledim çalışıyo ama face book hasabını açmıyor. hesabınız geçici olarak kullanılamıyor diyo farklı bir sürü hesap denedim aynı şeyi söylüyor bu konuda yardım bekliyorum..
 

kol@j

Üye
paylaşımın için teşekkür ederim...
fakat dosya adlarını uzantılarına göre düzenlersek çok daha iyi olacak...

hayırlı maxicepler.
 

Reşwan

Emekli Yönetici
teşekkürler bu sanki biraz hızlı
 

Ant3pLi

Üye
Kardeş İşlem Başarısız Diyor ?
 
Kardeşim yeni versiyonu var 10.0 mütiş bişey herkeze tavsiye ederim ama uzantısı .sis nokia telefonlar çalıştırıyo sadece : )