Opera Browser'ların En İyisi Hangisi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Opera Browser'ların En İyisi Hangisi ?
-Opera Mobile
-Opera Mini
-Opera Next

arkadaşlar normalde opera mobile kullanıyordum ama 2 tane daha versiyonu olduğunu gördüm sizce en iyisi hangi versiyon ?

birde flash player'a ne oldu bilen var mı ? (Opera)
 

MasteLaa

Üye
Bence Opera Mobile 12 en iyisi Flash da var Ama ICS nin kendi tarayıcısı bana daha hoş geliyor Talip
 
    Konu Sahibi
Bence Opera Mobile 12 en iyisi Flash da var Ama ICS nin kendi tarayıcısı bana daha hoş geliyor Talip

onun yeri ayrı ona birşey diyemem de opera minide şuanda flash player desteği yok nedenini anlayamadım facebooktan video izliyeceğimde bana flash player yükle dedi
 

MasteLaa

Üye
onun yeri ayrı ona birşey diyemem de opera minide şuanda flash player desteği yok nedenini anlayamadım facebooktan video izliyeceğimde bana flash player yükle dedi
Opera mini de yok ama mobile de var hem de mobile 12 sanırım en iyisi
 
opera mobileda flash desteğimi var bu arada en iyisi opera mini 7
 
opera mini sayfaları basitleştirerek görüntülüyor çoğu eklentiyi çalıştırmıyor fakat mobile sayfaları olduğu gibi görüntülüyor
 
flash yok hiçbirinde ve mini bazen kağnı gibi oluyor wifi ile bile
 

doctorrr

Üye
symbianda flash desteği yok html5 desteği var ama ayrıca arkdaşlar symbian sürümüyle karıştırmışlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...