Onyo nano pad android 2.2 öğrenci tableti 150tl

Sponsorlu Bağlantılar

JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Onyo nano pad android 2.2 öğrenci tableti 150tl





METRO GROSSMARKETTE 08-09-2011 / 09-10-2011

Hepsiburada da 250tl :

 


Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
Bunları bende gördüm ama dokunmatiği falan nasıldır merak ediyorum doğrusu.:hmmm
 
futbol123

futbol123

Üye
fiyat gercekten iyi ama marka dandik :D
 
OneByOne*

OneByOne*

Üye
Ben daha bugun aldim dokunmatigi s2 gibi ama flash performansi ii deil oyunlar calisio (chain fire 3d ile) quarant bench 968
 
futbol123

futbol123

Üye
ögrencide 150tl paramı var daha uygun yapın sunun fiyatlarını en fazla 99tl
 
Yigit315

Yigit315

Üye
Abi bu gerçekmiymiş ya? :hmmm: 150 liraya tablet?
 
mert_1047

mert_1047

Üye
Böyle cihazlar sergilenirken en kızdığım nokta özellikler tam belirtilmiyor:S 800mhz işlemci demişte qualcomm mu omap mı gpu nedir bilgisi olan varmı?

Kimse yanlış anlamasın kızdığım nokta satan marketten kaynaklı.
 
Masha

Masha

Üye
Ne kadar fiyatı uygun gelsede çok kötü bir tablet ismi cismi belli değil :)
 

cicoz23

Üye
Hepsiburada.com da 250 lira
 
Necmati

Necmati

Üye
tipten belli kötü alet
 
frht1994

frht1994

Üye
arkadaşlar ben aldım fena değil.Güzel bi makina.Kamerası biraz düşük olsada kullanılmaya uygun.Ekran çözünürlüğü beklediğimden daha net ve iyi çıktı.Tasiye ederim.Satan eleman 12 saat şarjda kalsın dedi.Sakın öyle bir hata yapmayın.Kullanım klavuzunda 4 saat yazıyor.
 
Ekremşanti

Ekremşanti

Üye
android market var.... ancak uygulama az
dokunmatik kötü...
Android Facebook Ve Twitter Uygulaması desteklemiyor :/
youtube filan çok şükür açıyor..

Bugün Metro'dan 190 tl'ye aldık

_______________________________

Ayrıca Cidden Tavsiye Etmiyorum
Pişman Eder

Yan odadan bile wifi çekmiyor....

Facebook twitter uygulamasını .apk olarak netten indirdim... ona aktardım ve kurdum :/
Yani uğraşturucu birşey....
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
150tl ye ne bekliyorsunuz galaxy tab mı ? bu fiyata gayet iyi.
 
Ekremşanti

Ekremşanti

Üye
galaxy tab beklemiyordum ama en azından dışarı çıkattığımda yanıma alabileceğim bişi olsaymış iyi olurmuş (!)
 
yakup_281

yakup_281

Üye
okullarda bundan dağıtsalar Allah derim
 


Üst Alt