android market var.... ancak uygulama az
dokunmatik kötü...
Android Facebook Ve Twitter Uygulaması desteklemiyor :/
youtube filan çok şükür açıyor..
Bugün Metro'dan 190 tl'ye aldık
_______________________________
Ayrıca Cidden Tavsiye Etmiyorum
Pişman Eder
Yan odadan bile wifi çekmiyor....
Facebook twitter uygulamasını .apk olarak netten indirdim... ona aktardım ve kurdum :/
Yani uğraşturucu birşey....