Önerisi olan varmı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lefiero

Üye
    Konu Sahibi
Önerisi olan varmı ?
Arkadaşlar merhaba , bu nokia anna güncellemesini bir türlü yapamayacağız orası kesin gibi görünüyor ne suite gelir nede yazılım güncellemee. Ben navifirm'i kullanmak istemiyordum ne zaman resmi güncelleme çıkarsa o zaman yüklemek istiyordum ama çok merak ediyorum.Artık navifirmden yüklemeye karar verdim ama fikrinizi almak istedim . Şimdi yorumları okuyorum belle yükleyen arkadaşlar çok sorun yaşıyorlarmış telefonlarında ya videoda ya internet yada saatte sorun yaşıyorlar. Annada şimdiye kadar sorun yaşayan arkadaşın yorumuna rastlamadım. Sizce bellemi yüklesem ( arkadaşların yorumları nekadar doğrudur ? belkide çok iyi çalışıyordur ? ) , yoksa annayımı yüklesem navifirm'den ?

----------Eklendi @ 13:25:49 ---------- Yazıldı @ 12:08:57 ----------

Upppppp
 
ikisinide yükleme sorunlu ben denedim belle yüklenmiyor anna ise sorun yani oda yüklenmiyo hata veriyo forumda bahsediyolar şöyle yaptım böyle yaptım hepsi yalan
 

lefiero

Üye
    Konu Sahibi
ikisinide yükleme sorunlu ben denedim belle yüklenmiyor anna ise sorun yani oda yüklenmiyo hata veriyo forumda bahsediyolar şöyle yaptım böyle yaptım hepsi yalan

eyv kardeşim sağolasın napalım beklicez artık ovisuiti yada yazılım güncellemeyi . Konu kilit
 
ikisinide yükleme sorunlu ben denedim belle yüklenmiyor anna ise sorun yani oda yüklenmiyo hata veriyo forumda bahsediyolar şöyle yaptım böyle yaptım hepsi yalan
hayır yalan değil dostum ben anna kullanıyorum ve hiç bir sorunum yok euro2 germany varyantı sadece nokia sleeping screen da sorun yaşıyorum oda çok gerekli birşey değil zaten haa tabi ki ovi suite den yüklemek daha iyi olur ama kimselerde sorun yok haa tabi ki sorun olanlar sadece yüklemelerde hata yapanlar bilmeyenler sorun yaşıyor
 
ben ilk defa yapıyo olmama rağmen flashlama işlemini, ufak tefek sorunlar dışında bi sıkıntı yaşamadım tabiki oviden güncellemek daha sağlıklı ama sorun oluyo diyen arkadaşlar yanlış düşünüyolar bence... forumda söylenenleri eksiksiz yaparsan hiç bi sorun olmuyo ben şuan anna kullanıyorum memnunum kendine güvenemiyosan eğer yapmayabilirsin naviden o senin bileceğin iş kardeş
 
orji.yazılımı bekle derim bn .
 
euro 2 germany kullanıyorum. 3 sorun yaşadım.
1) Oviden uygulama indirirken 13 mb adlı yazı gösteren uygulamalar türkçe olarak yüklenmiyor. Çözümü telefon dilini ingilizce yapmak.
2) Müzikçalarda kütüphane yenileyince oyunlardaki ses dosyalarıda müzikçalara yükleniyor. Çözümü telefonu depolama aygıtı formatında pcye bağlayıp private ve resources dosyalarını salt okunur+gizli yapmak
3) Sadece bendemi oluyor bilmiyorum. Bazı uygulamalardan sonra telefon sürekli wlana bağlanmaya çalıştı. Telefonu orjinal ayarlarını döndürünce çözdüm.
Karar senin
 
bazı uygulamarda oyuzden kill me kullan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...