valla şimdiye dek izlediğim en iyi 3d film avatar idi, efektler bilgisayar yapımı olduğu için 3d'ye çok özenilmişti. fakat diğer filmler gerçek 3d kamerasıyla çekiliyor ve bu teknoloji henüz geride olduğu için hiçbir 3d film beni avatar kadar tatmin edemedi.