Öneri OnePlus 2 cihazım geldi

    Konu Sahibi
OnePlus 2 cihazım geldi
OnePlus 2 bildiğiniz gibi oxygen OS 5.1.1 ile geldi, fakat yazılım %40 türkçe
dikkatimi çeken bir tuhaflık ise iki defa sarja takım %40 doldu 10 dakika geçmeden bitti ful doldurmadıgım için olabilir.!!

Yazılım geliştirici ekibi (ubuntu) ekibi kernel derlemesin den net olarak ta görülebiliyor
cihazı bilgisayara bağlayınca bilgisayarım konumunda OnePlus stup.exe göreceksiniz

OnePlus two cin de tek IMEI kullanıyor yanı çift sim kartı tek IMEI kontrol ediyor, türkiyeden almak isteyen olursa cin den alırsanız not edin tr de tek IMEI den çift hat kullanamazsınız. alırsanız bu cin olmasın




 
Son düzenleme:
Tepkiler: murooo55

0MG90

Üye
Hayırlı olsun
 
Tepkiler: ilyas_0177
Hayırlı olsun bi ben geçemedim android'e
 
Tepkiler: ilyas_0177

Emre

Üye
Hayırlı olsun
 
Tepkiler: ilyas_0177
    Konu Sahibi
Teşekkürler,
Sailfish 2.0 versiyonu da biz alırız artık
 
Tepkiler: RetaXter ve KAYIP-ADAM

Rygebin

Üye
Hayırlı olsun . Valla şu cihazın tutkunuyum .
 
Tepkiler: ilyas_0177

Murat Alper

Moderator
Hayırlı uğurlu olsun
 
Tepkiler: ilyas_0177
Cihazın incelemelerinden gördüğüm kadarıyla konuşuyorum optimizasyon ve stabilite daha olmamış.
Bomboş arayüz 810 ve 4GB ram ile 808'li 3GB ramli G4'le baş edemiyor keza S6'da da durum aynı.Bugün yeni karşılaştırma videolarını izledim ne uygulama açılış hızı ne tarayıcı yüklemeleri ne recent geçişleri hiç hoşuma gitmedi her rakibinden kötüydü desem yeri var.
Bence overrated bir cihaz.Niye abartılıyor anlamıyorum.
Hayırlı olsun.Başka bir cihaz ve başka bir üye olsa böyle yorum yapmazdım daha yeni aldığı ürüne ama 1+ 2 ve sen farklısın
 

0MG90

Üye
Daha ucuz olduğu için çok konuşuluyor. Flagship killer
 
    Konu Sahibi
cihazmı yoksa yazılımmı? size göre hangisi .!!
cicegi burnunda bir yazılım oxygen os android olabilir fakat daha 6 ay bile olmadı plus 2 de test edileli 2 ay oldu
optim ve stabilite olayları mutlaka olur, bugün s6 yada g4 diyelim kullandıgı yazılım tarzı yeni degil
tabi bu bahane olamaz fakat durum böyle

zaten cyanogen mod kurdum

 
Tepkiler: RetaXter
Hayırlı olsun kardeş. Cihaz benim de hoşuma gidiyor. Kazasız belasız, sorunsuz sıkıntısız, uzun uzun kullanmanız dileğiyle
 
Tepkiler: ilyas_0177
    Konu Sahibi
Antutu sonucunu da paylaşalım
stock oxygen OS 5.1.1
 
Tepkiler: RetaXter ve SeeTake