öNEMLİ Bir Konu !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
öNEMLİ Bir Konu !!!
Benim N72 telefon var su kaçmıştı içine telefon çalışıyor ama kamera simsiyah gösteriyor.
Tamiri falan ne kadar tutar
 

Nadir

Emekli Yönetici
kardeş 10-15 tl arası bilemedin 5 aşağı 5 yukarı bir tutarı olur oksitlenmeden dolayı olan bir sorun..
 

Nadir

Emekli Yönetici
tabii vicdanlı bir teknik servise düşersen..
 
bencede tamircileri iyi araştır en iyisini hangisi diyolarsa ona git çoğu tamişrci vicdansız oluyor telefonun yalama olup kalıyor
 
    Konu Sahibi
İstanbul'da bildiğiniz bir yer varmı tamirci eminönü sirkeci falan
 
bence telefonunu kimseye emanet etme.benide 7610 suya düşmüştü.içini açtım.bütün vidalarını söktüm.telefonun ana levhası kaldı. sadece levhada kameranın küçük bir gözü var yanlardan tutup çıkartıcaksın.sonra düş fırçasına tiner göküp güzelce o ana levhayo kameraya değdirmeden temizleyeceksin (kamerayı tinere değmesin diye çıkartıyoruz yani ) telfon düzelecektir.1-2 damla tiner bu işi çözer ama yiende sen bilirsin
 

zaf72

Üye
bence servise ver telefonunu kendin yapmaya çalışıp da daha fazla zarar verirsen o zaman garanti dışı kalır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...