DeHaYaS
Üye
ONE X | Üst kısımda batarya yüzdesini gösterme ?
HTC One X kullanıcısıyım dün gece revolution hd romunu yükledim bugün de üst kısımdaki çubuğa batarya yerine yüzdeli bir şey koymaya çalıştım fakat bir türlü beceremedim. Marketteki widget yada uygulamalardan bahsetmiyorum galiba SystemUI.apk dosyası ile oynanarak bu işlem yapılıyor fakat okuduğum dökümanlar ile başaramadım.
Acaba nasıl yapabilirim ?
Yardımcı olursanız memnun olurum.
Acaba nasıl yapabilirim ?
Yardımcı olursanız memnun olurum.
