Önce oku sonra resme bak

  • 21 Nisan 2011
  • 2620 Okunma
  • 19 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar bir arkadaşımızın paylaştığı bir konu vardı "Okduktan sonra resme Bakmayı unutmayın" diye işte o konu


    Anne-baba ve 15 yaşindaki çocuktan oluşan bir aile Avusturalyaya tatile gitmiş Tatilde tüple dalmaya karar vermişler. Daha önce orduda olan babanın tüple dalma konusunda deneyimide varmış.Aile beraber dalış yaparken çocuk anne ve babasının fotoğrafını su altı kamerasıyla çekmek istemiş.Fotoğraf çelirken babası çocuğunun paniklediğini farketmiş ve oğluna iyimisin diye işaret vermiş.Küçük çocuk fotoğrafı çektiği gibi hızla tekneye geri dönmüş. Anne ve babası bir sorun olduğunu düşünüp arkasından gitmiş.Neyin var diye sorduklarında çocuk arkalarında bir köpek balığı olduğunu söylemiş. Babası şaka olduğunu sanmış ama tekne kaptanıda çocuğu doğrulamış ve onlara ne kadar büyük olduğunu anlatsa inanmayacaklarını söylemiş.Otele geri dönen aile hemen fotoğrafı dizüstü bilgisayarlarına aktarıp bakmışlar.
    Ve o resim
    < Resmi açmak için tıklayın >


    Altarnetif Link :http://img577.imageshack.us/img577/4452/resim1zd6.jpg

    Ama bu olay bir Photoshopdan ibaret işte size koyduğum resimde görüceksiniz işte gerçek resim bu :

    < Resmi açmak için tıklayın >


    Alternatif Link : http://img24.imageshack.us/img24/3196/kopekbaligi.jpg

    Arkadaş zaten kaynak göstermemişti bu resime biraz photoshopla 2 kişi ekleyip biraz büyültüp güzel bir montajla ortaya o görüntü çıkmış Zaten dünyada bu kadar büyük köpek balığı yok dünyanın en büyük köpek balığı Büyük camgöz'dür zaten o da insan eti yemiyor balıkla besleniyor.Konu tamamen bana aittir. Lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın.
     


    Yazan: Tuncay.erol
  2. Hay gidi photoshop
     
  3. :ehe:ehe
     
  4. abi ödüm patladı ya gerçek sandım :D
     
  5. photoshop işte naparsın abi.. :D
     
  6. Artık herseyden şüpelenir oldum ya :D
     
  7. Herşey ps oldu artık :ehe
     
  8. gerçekçi bir photoshoplama olmuş :oke:
     
  9. Mobidik falan koysaymış.
     
  10. Photoshop Olduğunu Tahmin Bile Edememiştim. Adamlar Yapıyor Usta :oke:
     
  11. ilginç:bigstar:
     
  12. iyi ps:oke:
     
  13. bian gercek sandım ya:):):
     
  14. Gerçek olsaydı tekneye geri dönmeleri saçma olurdu :ehe
     
  15. bende gerçek sandım ilkin hay aklıma :D
     
  16. photoshop fena ya bende neler yapmıştım neler:D
     
  17. Senden bi kaç bi fotoshop isteyebilirim :kop::kop:
     
  18. bayağı gerçekçi olmuş
     
  19. ama artık kullanmıyorum k.b :D
     
  20. photoshop...photoshop...photoshop...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/11/2018 - 01:44