Önce Hangisini İndireyim

    Konu Sahibi
Önce Hangisini İndireyim

Önce hangisini indireyim?
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
en az boyutludan başla, o inince onunla uğraşırsın vakit geçer diğerleri de aynı şekilde
 
Tepkiler: -Empat-
    Konu Sahibi
en az boyutludan başla, o inince onunla uğraşırsın vakit geçer diğerleri de aynı şekilde
Şimdilik hiçbirini oynamayacağım, Dead Space 3 iniyor şuan ama onu da oynamayacağım, 1-2'yi indirmiştim, biraz bakıp sildim.
Diyorum ki şu gta 4'ün sonrada çıkan 2 oyununu indireyim(EFLC), arada kardeşim oynuyor ben de oynarım değişiklik olur.
Okullar kapanmadan indirebildiğim kadar indireceğim köyde bolca vaktim oluyor yapacak bişey bulamıyorum
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
sen bilirsin
 
Tepkiler: -Empat-

Uhops

Üye
Hitmanı indir diğer ikisi çok güzel değil zaten.
 
Tepkiler: -Empat-
    Konu Sahibi
Gta 4'ün 2 oyununu merak etmiştim, inanılmaz örümcek adam 2 de ne zaman çıktı anlamadım ama güzele benziyor indireyim dedim, absolution'ın zamanı var daha
Hitmanı indir diğer ikisi çok güzel değil zaten.
Şuan sınav haftasında olduğum için oyunları indirsem de oynamam, hafta sonu hepsi inmiş olur ama Bir de Watch Dogs çıkmış 10gb lık Skidrow, onu da merak ettim
 

Uhops

Üye
Spiderman çıkalı 2-3 gün oldu. Watch Dog daha çıkmadı diye biliyorum. GTA 4 bence 3 ve san andreadtan daha kötü. Oyunda renk yok siyah beyaz içimi karartıyor.Hitmanı oynamadım ondan güzeldir indir gitsin.
 
    Konu Sahibi
Spiderman çıkalı 2-3 gün oldu. Watch Dog daha çıkmadı diye biliyorum. GTA 4 bence 3 ve san andreadtan daha kötü. Oyunda renk yok siyah beyaz içimi karartıyor.Hitmanı oynamadım ondan güzeldir indir gitsin.
Saturation yazıyo sen hiç görmedin mi Artırınca renkler daha canlı oluyo.
Hepsini karışık indiricem hafta sonu oynarım
 
    Konu Sahibi
Hitman ile örümcek tamam gta4'e sonra bakarım akk'yi aşmayalım
 
Son düzenleme:
Tepkiler: CaptainPrice.
evet hitman zor oyu ama işin zevkli yanı bu kolay gelsin
 
Tepkiler: -Empat-