Ömrümüz Böyle Geçip Gidiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Ömrümüz Böyle Geçip Gidiyor
Bu 70 yılın ortalama 26 yılı uyuyarak geçer.
 


Buraxlive

Buraxlive

Üye
Uyku problemim var uyuyabilsem keşke :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
aa uyuyamıyomusun
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Malesef :(
 

pelın_

    Konu Sahibi
doktora gorundunmu
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Doktorluk bişey degil abartmayalım :D Ama normalde degil. Banada ortalama 70 desek 20 yılı uyuyarak geçer anca :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
bunun abrtmasımı var ya uyku problemı öle gözardı edılcek bısıy dıyılkı
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Aslında haklı olabilirsin ama doktorluk bişey oldugunu sanmıyorum. Olsada gidecegimi sanmıyorum :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
:D
bak işte bu olmadı gıt ya nolcak
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Biraz daha üstelersen giderim herhalde :D evet giderim :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
,:kop: gıtt gıt valla bende dusunuyorum dun gece kabus gordum bıda uyuyamadım:D
 
fireman87

fireman87

Üye
Bendede var uyku sorunu, gece 03:00 sularında uyuyorum ve 06:15 sularında kalkıyorum :ağlarım:
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Toplanın akşam forumdan otobüs kaldırıp öyle gidelim doktora :D Bu konuda Baya bi dertliymişiz :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
Olurr
 
Masha

Masha

Üye
İşimizden fırsat bulursak uyuyarak geçirmeğe razıyım :)
 

pelın_

    Konu Sahibi
hımm cok yogun :) bıde gunde 8 saat uyuyan 7 saat uyuyandan daha fazla yasıyomuss:D
 
fireman87

fireman87

Üye
Ben günde 3 saat uyuyorum bu ne demek yani :ehe
 

pelın_

    Konu Sahibi
ölüceksınn:)
 
fireman87

fireman87

Üye
Sende kına yak :ağlarım:
 

pelın_

    Konu Sahibi
şaka ya :ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt