olmaz demeyin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
beyler telefonu yüksek ısıya maruz bıraksak kaç derecede patlar
 

M. tAHA

Üye
zanetmıyorum yoksa urfada sureklı telefon patlardı 100 iyidir
 

M. tAHA

Üye
deme yav benım pervane proje ısı tutacak desene... burdan yapar doguya satarım
 

M. tAHA

Üye
ne oluyo o benım fıkrım
 

ibrother

Üye
benim vf945 gta3 asphalt5 açıldı mi beraber psikolojisi bozuluyor cihazın.
 

M. tAHA

Üye

ilk ben küstüm bi kere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...