Ölen Karısından Masa Yapmış

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ölen Karısından Masa Yapmış
Jeff Green 32 yaşinda, Arizona/ABD'li bir adam.. bir sure once karisini kaybetmiş...kadin 29 yaşinda kalp krizinden ölmüş.. sevdigi birini kaybetmek her insani sarsar ama bu adam nasil sarsildiysa artik, karisinin topraga verilmesine 1 gun kala "onu kaybetmenin acisina dayanamiyorum, alip eve geri getiricem" diye ayaklanmiş... cenaze işleriyle ilgilenen gorevlileri arayip bunu onlara da soylemiş ve izin istemiş, adamlar şaşirmişlar ama nasil olduysa izin vermişler.. Jeff Green böylece "karicigim 7 kat topragin altinda olacagina evimizde olsun" diyerek almiş karisinin ölüsünü eve getirmiş... bununla bitmiyor, adam bir de "karim espri anlayişi gelişmiş bi kadindi" diyerek onu yeni kahve sehpasi yapmaya karar vermiş!!!! Tam 6.000.00 $'a cesedin bozulmasini engelleyecek şekilde ozel olarak tasarlanmiş koskoca bir cam masa yaptirmiş, ve kadini o camin icine yerleştirip masa diye salonun ortasina koymuş!!!

>Bunu duyan akrabalari ve arkadaşlari "bu adam siyirdi" diyerek artik ona ugramiyorlarmiş.. ama soyledigine gore hala korkmadan evine girip cikabilen birkac gercek dostu varmiş.. buyrun. siz misafirlige gittiginiz bir evde salonun ortasinda aşagidaki gibi bişey gorseniz ne yaparsiniz???




 


aLone

aLone

Üye
çok saçma ölüm bi gün hepimizi bulcak en sevdiğimzden bile ayrılcaz herkes böyle yapmaya kalksaydı
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:oke: ben dayanamam yaw midem kalkar ...hem her baktığında üzülür ki..
 
aLone

aLone

Üye
insan resme bakınca bile etkileniyo:(
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
çok üzücü bi durum
 
wizard_pislick

wizard_pislick

Üye
ya bu kadın bir gün hortlar olursa ya bi gün o mezardan kalkarsa ya bi gün kocasını öldürmeye kalkarsa ya bi gün kocasını öldürürse o zmn ne olacak?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ölen biri dirilir mi dünyada :ehe hesap günü desen tamam da .
 
Bora

Bora

Üye
adam memnunsa ne diyelim.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
kadın bozulmaya başlamış bile, olmaz böyle o kadının ruhu şad olamaz toprağa girmeden
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
üzüldüm yawww
 

halil*

Üye
arkadaşlar bu gerçek değil bi dergi için fotoğrafdı herhalde
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gerçek değil diyorsun hem de herhalde diyorsun ... Nasıl inanabiliriz sana ...
 
yılcılar

yılcılar

Üye
bi de şöyle düşünün kadın kabir azabı çekmıo
 
yagizbogac

yagizbogac

Üye
üzerimde bira içiolar bide :D
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
kendini aşmış bu adam.
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Jeff Green 32 yaşinda, Arizona/ABD'li bir adam.. bir sure once karisini kaybetmiş...kadin 29 yaşinda kalp krizinden ölmüş.. sevdigi birini kaybetmek her insani sarsar ama bu adam nasil sarsildiysa artik, karisinin topraga verilmesine 1 gun kala "onu kaybetmenin acisina dayanamiyorum, alip eve geri getiricem" diye ayaklanmiş... cenaze işleriyle ilgilenen gorevlileri arayip bunu onlara da soylemiş ve izin istemiş, adamlar şaşirmişlar ama nasil olduysa izin vermişler.. Jeff Green böylece "karicigim 7 kat topragin altinda olacagina evimizde olsun" diyerek almiş karisinin ölüsünü eve getirmiş... bununla bitmiyor, adam bir de "karim espri anlayişi gelişmiş bi kadindi" diyerek onu yeni kahve sehpasi yapmaya karar vermiş!!!! Tam 6.000.00 $'a cesedin bozulmasini engelleyecek şekilde ozel olarak tasarlanmiş koskoca bir cam masa yaptirmiş, ve kadini o camin icine yerleştirip masa diye salonun ortasina koymuş!!!

 
zalim24

zalim24

Üye
Hayret bişey ya. bu kadarıda olmaz.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Geceleri nasıl bakıcak ona
 
Godfather

Godfather

Üye
piskopat işte
 
Salihyet

Salihyet

Üye
6 milyon adamı deli eder, şaşırmadım :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt