Oldu Oldu 900 oldu!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Oldu Oldu 900 oldu!!!
Sevgili gençler ben yeni üye olarak açtığım konularla ve mesajlar sayesinde 900. puanıma ulaştım!!! Teşekkürler!!!
 

DiaBLoS

Admin
ne mutlu sana bravo.Nice puanlara.
 

Altun.

Üye
tebrik edelim bari seni umarım bizi yakalarsın
 

DiaBLoS

Admin
Toprak kardeş kontör talebinde bulunsana
 

Ozan

Admin
Hayırlı olsun nice yararlı mesaj ve konulara ..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
tebrikler..
biri lazım negative le yarışsın
 

hidayet

Üye
tebrik eder paylaşımların devamını dilerim
 
hayırlı olsun allah bizlerede verir inşallah
 
Maxicep'e katkılarından dolayı tebrikler, seni tanımamızı sağladığın için teşekkürler. Maxigünlerde görüşmek üzere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...