okuldaki inanılmaz mevzu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazyjack

crazyjack

Üye
    Konu Sahibi
okuldaki inanılmaz mevzu
arkadaşlar geçende müdür kırtasiyeciden kitap almak için yalçınla beni seçti neyse yolda giderken müdür karıyı kızı kesiodu yalçında sonra hocam ne bakıyonuz evinizde aynısından yokmu diyerek puhahahha diye yarıldı sonra müdür kıpkırmızı oldu utancından ne yapacağını şaşırdı yere bakarak yürüodu işte sonra yolda devam ederken bi kaka gördük ve bende bunu yapan insan olamaz dedim insanlığından nasip alamamış hayvanlar dedim ve müdürün ifadesi tam anlamıyla değişti ve kakayı yapanı savunmaya başladı sanki üstüste gelişen bu olaylardan sonra biri beni vursun lannn dercesine bakıyordu bizde sonra kırtasiyeciye konusarak gidip geldik okulda yalçın ben ve tugay bu durumu iyiden iyiye tartıştık ve kakayı adli tıpa gönderme kararı aldık neyse işte tugay kakayı adli tıpa göndermeden önce müdürün kanına ihtiyacımız olduğunu söyledi ve bizde nasıl alıcaz diye düşünürken yalçın aklına bi fikir geldiğini söyledi neyse yalçınla beraber müdürün odasına gittik yalçın kapıyı çaldı müdür girrr dedi sonra yalçında selamun aleykum deyince müdürde aleykum selam diye karsılık verdi yalçın sonra bu durum karsısında sen benım anamamı küfredion lann dedi ve müdüre kafa attı ama müdürün kafasından kan gelmemişti sonra benımde aklıma bi fikir geldi ve okul boyandığı için odada boya kutusu vardı hemen onu alıp kafamdan aşşağı döktüm ve hangi öküz koydu lan bunu buraya diye bağırdım müdürdende ters yanıt alınca onun hayalarına koşarak tekme attım ve bom diye bi ses gelerekten müdür baygın halde paçalarından kan akıodu yalçınla beraber delil bırakmadan alelacele kanları pet şişelere doldurduk ve adli tıpa gönderdik 1 hafta sonra gelen sonuç kakanın müdüre değil köpeğimiz pristona ait olduğu gerçeğiydi ama artık elimizde olan sonuç ve sorun müdürün ortalıkta penguen gibi dolaşıyor olmasıydı bundanda kendimizi sorumlu tutuyoruz arada mevzusu geçtikce bizi sıkıntı basıyor ne yapmalıyız ? önerilerinizi bekliyorum
 


Laistrogon

Laistrogon

Üye
amma sallamışsın acaip saçma
 
crazyjack

crazyjack

Üye
    Konu Sahibi
adli tıp pet şişeleri geri göndermedi adli tıpa dava açmayı düşünüyoruz
 
ebuş...

ebuş...

Üye
gerçekten inanılmazmış inanan keriz misali :naughty: :kop:
 

kankka

Üye
arkadaşım senin senoryo yazma yeteneğin gercekten cok kuvvetli
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Köpeği satın müdüre :hmmm
 
byomer66

byomer66

Üye
fazla inandırıcı değil :)
 

punqermojo

Üye
çok saçma bide inanılmaz yazmışın :)
 

Yağmur

Üye
tövbe tövbe iyice sapıttın sen... :ban:
 
Caine

Caine

Üye
müdürden akan kanları petlere doldurduğunuza göre adam kan kaybından gitmiştir. hala ortalıkta dolaşıyor demişsin ama inanma o kesin müdürünüzün hayaletidir. intikam almak için gitmiyordur. kendine mukayet ol bence.
şu kısmı çıkar benim dediklerimi ekle belki az buz inanan çıkar :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt