Okulda dayak yedim :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Okulda dayak yedim :(
Bugün okula gittim lise 4 . Girerken kapıda bir arkadaş vardı . dedim bilader yol versene . O da sen kimsin bana emir veriyon læn diye çıkıştı . Sonra dayanamadım tuttum içeri itekledim. Başladık birbirimizi itmeye filan derken tekme tokat girişmeye başladık . Millet de etrafimizda sanki film izler gibi izliyor . ( Çoğu yabancı - fransız lisesi ). İşte bana vurdu bi ara tökezledim düştüm yere baktım herkes gülüyor tabii altında kalır mıyım koydum yumruğu . O arada da derse giren öğretmen girdi işte kızdı etti müdürün odasına gittik 3 ümüz . Olayı anlatıyoruz filan müdür de sanki ben suçluyum bana kızdı etti . Dedi , müdür yardımcısını çağırdılar . Biz bekliyoruz müdür ailenin telefonunu ver sen bakiyim dedi o arada kapı açıldı bi baktım içeri zebani girdi , meğersem müdür yardımcısı zebaniymiş beni zindana attılar.
 
Dizilerde olduğu gibi konunun sonuna bu konudaki hikayeler tamamen hayal ürünüdür falan yazsan daha sevimli olur bence bir de zindan olayını daha yaratıcı yapmalısın
 

WaLLcoT

Üye
Bence Kitabı düşün Adı da Zindan hikayeleri olsun
 
boksörüm ben adres ver geliyim bu arada bu zindan hikayelerini okurken hep senin adını anıyorum anlarsınya
 
ya kardesim bende okuyorum sonuna gelince iyi bir kufur yedin


zindan nedir ya
 

Jitou

Üye
Aynen başta gerçek sandım ama sonuna gelince tutamadım..
 
fake inanmayın




yerin dibi notanki siz bilmiyormuş gibi davranın ve beni bozmayın
 

doctorrr

Üye
bu zindan nasıl bi' yer çok merak ettim ss koysana müdür
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...