Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

_dumanist_

_dumanist_

Üye
Okullu olup mağdur olasım geliyor, kıskanıyorum sizi o yüzden bu yorumlarım :/ :ehe
Hıhhh :/
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici

1 Ekim sabahı artık Enes de bizim gibi siyah olacak:naughty:
Ama ben avatarı değişmeyi düşünüyorum:)Böyle karışıklık oluyor imza,avatar,yazım tarzı hepimizin aynı yahu:ehe

Orası belli olmaz anıl :naughty:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici

1 Ekim sabahı artık Enes de bizim gibi siyah olacak:naughty:
Ama ben avatarı değişmeyi düşünüyorum:)Böyle karışıklık oluyor imza,avatar,yazım tarzı hepimizin aynı yahu:ehe
Nerden biliyorsun belki rütbemi vereceğim ona?..
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Aması maması yok bu işin, herkes aynı okulu okuyor :P
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi

1 Ekim sabahı artık Enes de bizim gibi siyah olacak:naughty:
Ama ben avatarı değişmeyi düşünüyorum:)Böyle karışıklık oluyor imza,avatar,yazım tarzı hepimizin aynı yahu:ehe

sizde benimki gibi yapın mağdur olduğunuz belli olsun ama
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ne doluymuşsunuz arkadaş ya!..
450 mesaja geliyoruz!..
Peki ya okul da sizden mağdursa? :ehe
Yaramazlık yapıyorsanız? Derste geyiğe sarıyorsanız? Kopya çekiyorsanız? Okulu asıyorsanız? Hele hele (en beteri) törende müdürün anlattığı veciz dolu hikâyeleri can kulağıyla dinlemiyorsanız?..
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Alttaki kırmızı "Mağdur" yazan yere kullanıcı adımızı yazalım.
Ne dersiniz?
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Yok Ata abi öyle muhabbet ediyoruz yoksa okumassak mağdur oluruz
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Ne doluymuşsunuz arkadaş ya!..
450 mesaja geliyoruz!..
Peki ya okul da sizden mağdursa? :ehe
Yaramazlık yapıyorsanız? Derste geyiğe sarıyorsanız? Kopya çekiyorsanız? Okulu asıyorsanız? Hele hele (en beteri) törende müdürün anlattığı veciz dolu hikâyeleri can kulağıyla dinlemiyorsanız?..

Evettt :ehe
Geçen sene yazın forumda herkes biliyordu benim okuldan ne kadar tiksindiğimi, hatta gitmek istemediğimi.
Ata şahittir hatta o yüzden kap-kaçladım :ehe
Ama şimdi o gitmek istemediğim okuldan mezun oldum diye üzülüyorum :/
Ben bile inanamıyorum kendime.
Cuma günleri müdürün çıkıpta;
''Bana soracAĞNız bir şey var mı?'' cümlesini kulaklarımda hala duyar gibiyim :(
Oysa amma dalga geçerdik :islik
 
maxibrk

maxibrk

Üye
...Peki ya okul da sizden mağdursa? :ehe
...Derste geyiğe sarıyorsanız? ...Okulu asıyorsanız? Hele hele (en beteri) törende müdürün anlattığı veciz dolu hikâyeleri can kulağıyla dinlemiyorsanız?..
Olabilir mi?:D:D:D
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Anıl vazgeçtim diğer avatarın daha güzeldi :P
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Yok Ata abi öyle muhabbet ediyoruz yoksa okumassak mağdur oluruz
Bak seen!.. Heeey! Mağdurlaaar!.. Aranızda hain vaaar! :ehe:ehe:ehe
Evettt :ehe
Geçen sene yazın forumda herkes biliyordu benim okuldan ne kadar tiksindiğimi, hatta gitmek istemediğimi.
Ata şahittir hatta o yüzden kap-kaçladım :ehe
Ama şimdi o gitmek istemediğim okuldan mezun oldum diye üzülüyorum :/
Ben bile inanamıyorum kendime.
Cuma günleri müdürün çıkıpta;
''Bana soracAĞNız bir şey var mı?'' cümlesini kulaklarımda hala duyar gibiyim :(
Oysa amma dalga geçerdik :islik
Hangi okuldan Cansu? Hangisinden bahsediyorsun :ehe Denizde kum sende okul :ehe

Gerçekten de özleniyor yahu :(
Sana sormalı!..:nono:
:ehe
 


Üst Alt