1 Ekim sabahı artık Enes de bizim gibi siyah olacak
Ama ben avatarı değişmeyi düşünüyorumBöyle karışıklık oluyor imza,avatar,yazım tarzı hepimizin aynı yahu

Vayyy kardeşime bakk pek de iddialıOrası belli olmaz anıl![]()


Nerden biliyorsun belki rütbemi vereceğim ona?..
1 Ekim sabahı artık Enes de bizim gibi siyah olacak
Ama ben avatarı değişmeyi düşünüyorumBöyle karışıklık oluyor imza,avatar,yazım tarzı hepimizin aynı yahu
Hakkaten güzel ya okul Seni, mezun olunca anlayacaz bizde özleyecez okulumuzu arkadaşlarımızıOkullu olup mağdur olasım geliyor, kıskanıyorum sizi o yüzden bu yorumlarım :/
Hıhhh :/


E ver o zaman..Ne duruyorsun?Nerden biliyorsun belki rütbemi vereceğim ona?..
1 Ekim sabahı artık Enes de bizim gibi siyah olacak
Ama ben avatarı değişmeyi düşünüyorumBöyle karışıklık oluyor imza,avatar,yazım tarzı hepimizin aynı yahu
Nerden biliyorsun belki rütbemi vereceğim ona?..

Ne doluymuşsunuz arkadaş ya!..
450 mesaja geliyoruz!..
Peki ya okul da sizden mağdursa?
Yaramazlık yapıyorsanız? Derste geyiğe sarıyorsanız? Kopya çekiyorsanız? Okulu asıyorsanız? Hele hele (en beteri) törende müdürün anlattığı veciz dolu hikâyeleri can kulağıyla dinlemiyorsanız?..




Olabilir mi?...Peki ya okul da sizden mağdursa?
...Derste geyiğe sarıyorsanız? ...Okulu asıyorsanız? Hele hele (en beteri) törende müdürün anlattığı veciz dolu hikâyeleri can kulağıyla dinlemiyorsanız?..



Ben kendim için değiştimAnıl vazgeçtim diğer avatarın daha güzeldi :P

O da güzel
Ben kendim için değiştim

Damlamıyor damlamıyor merak etme senYine ata abinin ağzından bal damlıyor![]()
Damlatmam!.. Boşa harcamam ben öyle balımı 
Bak seen!.. Heeey! Mağdurlaaar!.. Aranızda hain vaaar!Yok Ata abi öyle muhabbet ediyoruz yoksa okumassak mağdur oluruz


Hangi okuldan Cansu? Hangisinden bahsediyorsunEvettt
Geçen sene yazın forumda herkes biliyordu benim okuldan ne kadar tiksindiğimi, hatta gitmek istemediğimi.
Ata şahittir hatta o yüzden kap-kaçladım
Ama şimdi o gitmek istemediğim okuldan mezun oldum diye üzülüyorum :/
Ben bile inanamıyorum kendime.
Cuma günleri müdürün çıkıpta;
''Bana soracAĞNız bir şey var mı?'' cümlesini kulaklarımda hala duyar gibiyim
Oysa amma dalga geçerdik![]()
Denizde kum sende okul 
Sana sormalı!..Olabilir mi?![]()


Damlamıyor damlamıyor merak etme senDamlatmam!.. Boşa harcamam ben öyle balımı
![]()

