Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar



TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:p:p
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
:ehe
Sataşmayın len birbirinize..Hepimiz aynı mağdurluğu paylaşıyoruz
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Bu konuya özel reklam alacağım. :ehe
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Dersane mağdurları diye konu açılsın istiyorum :ehe

Konu belli;
Hocam bakın mezun oldumm!
-Eee Cansu nereyi kazandın?
DErsaneyi hocam, bakın defterim bile var :P

Iyyaakk!
Konu açın, bir mağdurda burda :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Dershane mağduru cansu :ehe avatar ister misin :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Aman kalsın enes :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Mağdud lina :ehe neden mağdur değil de mağdud :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Mağrur mağdur ve mağdud :ehe
ist çaktırma
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Hayır,
Sizi zaten birbirinizden ayırmak çok zor oluyor :P
Mağdur olduğunuzu başka bir biçimde ifade edin :P
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Miting mi yapalım :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Dersane mağdurları diye konu açılsın istiyorum :ehe

Konu belli;
Hocam bakın mezun oldumm!
-Eee Cansu nereyi kazandın?
DErsaneyi hocam, bakın defterim bile var :P

Iyyaakk!
Konu açın, bir mağdurda burda :ehe
Güzel olur aslında dersane mağduru:ehe(konunun başlığına dersaneyide mi eklesek:hmmm)

 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Bence avatarlar güzel bozmayalım site başlığını istersenız değişelim
 
maxibrk

maxibrk

Üye

Güzel olur aslında dersane mağduru:ehe(konunun başlığına dersaneyide mi eklesek:hmmm)
:oha2: Selam mağdurlar ve mağdud:kop::kop::kop:
Ben geldim. Size bir süre matematik ödevi getirdim.:D
Matematik çözmek isteyen?:haha::kop:

--------------- Ekleme ---------------

Ne bir süresi yaa:hmmm
Bir sürü olacaktı:ss
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
:oha2: Selam mağdurlar ve mağdud:kop::kop::kop:
Ben geldim. Size bir süre matematik ödevi getirdim.:D
Matematik çözmek isteyen?:haha::kop:
Ben çözerim :P

Şaka yaptım yahu..
Mağdur falan değilim, kendi isteğimle bu haldeyim.
Ölmedim ayaktayım :ehe

--------------- Ekleme ---------------

Burak, Lina ve Anıl'ı tek bir Üyeymiş gibi görüyorum :P
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Zorla mağdur :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
:ehe peki ya enesi
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Enes turuncu olmaktan kazanıyor :P
Ama birkaç gün sonra onuda sanırım ayırt edemicem :/

:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Enes turuncu olmaktan kazanıyor :P
Ama birkaç gün sonra onuda sanırım ayırt edemicem :/

:ehe
1 Ekim sabahı artık Enes de bizim gibi siyah olacak:naughty:
Ama ben avatarı değişmeyi düşünüyorum:)Böyle karışıklık oluyor imza,avatar,yazım tarzı hepimizin aynı yahu:ehe
 


Üst Alt