Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Şu avatarı biri bana göndersin
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
lina da yazıyor :ehe:ehe okul mağdudu :ehe:ehe
 
huri$

huri$

Üye
Enes ve abdurrahim neden oynadınız tekrardan avatarınızla tek tip olsun daha iyi:oke:
Ben ve burak'ınki gibi.


--------------- Ekleme ---------------


O zaman sen de mağdur sayılırsın:ehe
Neden nick değişikliği yüzünden küçüldüğünü düşünüyorsun ki?Seni her zaman her nickle tanır, severiz biz:)

Bu arada hoşgeldin okula gitmeyen mağdur ablamız:)
cunku nikin anlami yuzunden yaa
tesekkur ederim ho$buldum ablam
 
Laz¥

Laz¥

Üye
az da olsa bende mağdurum geliyorum :oke:
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
????????????????????***
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
günaydın mağdurlar hepsi az sonra telefondan tek tek damlarlar
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
haklısınız yok :)
 
maxibrk

maxibrk

Üye
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bu ders boş galiba :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Selam mağdur kardeşlerim. :)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Selamm
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Hoş geldin Abdurrahim. Avatarın güzelmiş :D

--------------- Ekleme ---------------

Aleykum selam abdurrahim:ss
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbulduk :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Bugün çok yoruldum:(
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Ne oldu ?
 


Üst Alt