Hangi avatarı?Şu avatarı biri bana göndersin




Öyle koyup gitmiş onu dalina da yazıyorokul mağdudu
![]()


cunku nikin anlami yuzunden yaaEnes ve abdurrahim neden oynadınız tekrardan avatarınızla tek tip olsun daha iyi
Ben ve burak'ınki gibi.
--------------- Ekleme ---------------
O zaman sen de mağdur sayılırsın
Neden nick değişikliği yüzünden küçüldüğünü düşünüyorsun ki?Seni her zaman her nickle tanır, severiz biz
Bu arada hoşgeldin okula gitmeyen mağdur ablamız![]()
Gel gel! Çekinmeaz da olsa bende mağdurum geliyorum![]()


????????????????????***
??Günaydın nadide ablagünaydın mağdurlar hepsi az sonra telefondan tek tek damlarlar
Tabi yaa. Başka işimiz mi var
Hemen kabul ettin ama.haklısınız yok![]()



