Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

maxibrk

maxibrk

Üye
selam okul magdurlari bende okul magduru sayilirim okula gitmiyom emme sizler bide cocuklarim okula gidince bende yalniz kaliyom
dolayisiyle bende okul magduru oluyomuyum olmuyomuyum:)
bunu yazarken guluyom ama bilmi$ olun ismim degiseli baya bir kuculdum ben yahuuu
:hmmm
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Enes ve abdurrahim neden oynadınız tekrardan avatarınızla tek tip olsun daha iyi:oke:
Ben ve burak'ınki gibi.


--------------- Ekleme ---------------

selam okul magdurlari bende okul magduru sayilirim okula gitmiyom emme sizler bide cocuklarim okula gidince bende yalniz kaliyom
dolayisiyle bende okul magduru oluyomuyum olmuyomuyum:)
bunu yazarken guluyom ama bilmi$ olun ismim degiseli baya bir kuculdum ben yahuuu
O zaman sen de mağdur sayılırsın:ehe
Neden nick değişikliği yüzünden küçüldüğünü düşünüyorsun ki?Seni her zaman her nickle tanır, severiz biz:)

Bu arada hoşgeldin okula gitmeyen mağdur ablamız:)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
anıl iyi bak olum ben oynamış mıyım :ehe kör :ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
En yakın yamanda duzeltirim :oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
yahu ben oynamadım :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
olum ben de sizden çaldım zaten :ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
paint e atıp jpeg e çevirdim ondan mı acaba ... direkt kopyalayınca png dosyası hatas diyo :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:hmmm
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Bende senın gibi yaptım enes ilk painte jpg yaptım sonra photoshopa attım ondan böyle oldu :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
yaptım şimdi :ehe benden kaçarmı bee :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
beyler konu almış başını gidiyor:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
bişi olmaz :ehe
 


Üst Alt