Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Şimdiden uyarımı yapıyım ben :P
Öss senesi çok zorluk çekersiniz =)
Geçen yaz bende çok aktiftim, sonra össye çalışmamama rağmen forumdan elimi eteğimi çektim, bu sene çalışıyorum ama giriyorum aynı zamanda biraz dengesizlik oldu :P Yakında gidicem ama (:
Ben zorluk çekeceğimi zannetmiyorum,Zira matematikten felan anladığım yok TM ciyim.
Hukuk felan olmaz ise Yabancı dil sınavına girmeyi düşünüyorum:)
 


Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Benim paket bitti :(
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye

Ben zorluk çekeceğimi zannetmiyorum,Zira matematikten felan anladığım yok TM ciyim.
Hukuk felan olmaz ise Yabancı dil sınavına girmeyi düşünüyorum:)
Çabuk pes edilmiş sanki? :)

Matematikten anlamayanlar neden tm seçer bende bunu anlamıyorum :P
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben geçen seneden sorumlu geçtim matematikten :ehe en yüksek kopya ile 39 aldım :ehe normalde 15 i geçemem :eheama sözel de rakip tanımam :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Bende tm ciyim. :ehe
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Sözelden girin madem alla alla :P

Ya aslında biraz çalışsanız olur hepsi,
Sizde ki biz mağduruz, yapamıyoruz, sitede de yokuz; nolucak şimdi havası.
Cık cık cık..
Çok kınadım şimdi sizi :P

Siz yapamazsınız zaten böyle giderse,
Bi' siteyi bile bırakamıyorsunuz baksanıza.
Hıhh..

:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Sözelden girin madem alla alla :P

Ya aslında biraz çalışsanız olur hepsi,
Sizde ki biz mağduruz, yapamıyoruz, sitede de yokuz; nolucak şimdi havası.
Cık cık cık..
Çok kınadım şimdi sizi :P

Siz yapamazsınız zaten böyle giderse,
Bi' siteyi bile bırakamıyorsunuz baksanıza.
Hıhh..

:ehe

Çalışsak olur doğrudur,bize matematik dersinde uyuyan ve din anlatan hocayı verirlerse azim de kalmıyor dersane bi yere kadar:)
Bu arada zor değil siteden ayrılmak 1 dakikalık iş bi pm atacaksın üyeliğimi silin diye ve yaparım bunu:)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Sözelden girin madem alla alla :P

Ya aslında biraz çalışsanız olur hepsi,
Sizde ki biz mağduruz, yapamıyoruz, sitede de yokuz; nolucak şimdi havası.
Cık cık cık..
Çok kınadım şimdi sizi :P

Siz yapamazsınız zaten böyle giderse,
Bi' siteyi bile bırakamıyorsunuz baksanıza.
Hıhh..

:ehe

basma damarımıza :ehe
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Çalışsak olur doğrudur,bize matematik dersinde uyuyan ve din anlatan hocayı verirlerse azim de kalmıyor dersane bi yere kadar:)
Bu arada zor değil siteden ayrılmak 1 dakikalık iş bi pm atacaksın üyeliğimi silin diye ve yaparım bunu:)

basma damarımıza :ehe
Üyeleri gaza getirme çabası, :P:

Sizin gitmenize gerek yok zaten Ozan okusa şu yazdıklarımı beni siteden direk atar :ehe

İşin şakası bir yana, site mite hiç önemli şeyler değil bunlar, ama gireceğimiz sınav hayatımız malesef. Bu yüzden çevreyi, etkileri düşünmemek lazım. Bir sene ot gibi yaşarım temmuzda da buraya gelir Türk Dili ve Edebiyatını kazandım derim mis gibi yine sitede takılırım, bir yere kaçmıyor ya kimse :)
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Yavaş yazın yaaa:ss
Yetişemiyorum. Hem şu uzun uzun alıntı yapmasanız.:ss
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Çok konuştum galiba, karışmak gibi oldu..
Neyse susalım en iyisi =)
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Hayır, benim yaptığım sanki biraz öyle oldu.. :)
Birden gelip konuya dalınca :P

Neyse.. =)
Herkes kendinden sorumludur.
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Sizin tadınız yok.:(
Yarım saat sonra görüşürüz...:ss
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye

Hayır ya severim ben Cansu'yu.Tartışmamız ve onu kırmam söz konusu olamaz:)
Kimsenin kimseyi kırdığı yok yahu.. :)
Nerden çıkardınız?
Fikir paylaşıyoruz sonuçta,
Ben biraz işi şakaya vurdum (:

Bu összede arkadaşınıza fikir vermek isteyen varsa beklerim bende :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Saol sanada :)
 


Üst Alt