Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Okuduğunuz en güzel kitabı (kitapları) buraya yazarsanız, kitap alıp okumak isteyecek arkadaşlara güzel bir kaynak hazırlamış oluruz. Ayrıca isteyenler okudukları bu kitapların kısaca konularından da bahsedebilirler.
Önce ben başlayayım. Benim için unutulmaz kitaplar vardır. Bunlardan bazıları; şeker portakalı (vasconceles) , Gülünün solduğu akşam (Erdal Öz) , Kızıl Nehirler (
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
-pek polisiye sevmesem de son derece hareketliydi) , Suç ve Ceza (Dostoyevski) , Yüreğinin götürdüğü yere git (Susanna Tamarro)
Kesinlikle okunması gereken bir şiir kitabı. Herkese tavsiye ederim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
VKUCUKSAHİN
Üye
Steve Jobs/ Walter Isaacson
The SLayeR
Üye
Edit yazmışım yukarda
seker156
Üye
Guliverin gezileri serisi (en guzel utopya kitabı bence.)
ihsan oktay anar dan efrasiyabin hikayeleri ve puslu kıtalar atlasında
Bilim kitabı okuyorsanız Buyuk kucuk ve insan beyni ile kralın yeni usu serisi
Ilber ortaylıdan Osmanlı barısı
**Sonsuz Nur serisi**
Marco Laren
Üye
aclik oyunlaru
TahtalıKöyünMarangozu
Üye
Ben hayatımda bir kitap okudum o da Keloğlan Masallarıydı [emoji4] Güzeldi tavsiye ederim.