Okan Üniversitesi/lojistik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Perfect!

Üye
hadi hayırlısı minnoşş
 


minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler kaderdaşım :D
 
Aziz™

Aziz™

Üye
tebrik ederim Pınar hayırlı uğurlu olsun inşallah..:)
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Aziz™;2593699' Alıntı:
tebrik ederim Pınar hayırlı uğurlu olsun inşallah..:)
saol Aziz..inşallah
sen ne yaptın?
 
Aziz™

Aziz™

Üye
benimkide veterinerlik..:)
 
Consul9

Consul9

Üye
tebrikler aziz,minoşş:oke:
darısı başımıza:)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
yüzüncü yıl üniversitesi..:)

teşekkür ederim Mert..:)
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Anamm çok uzak değil mi :s
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
tebrikLeeeeerrrrr :aha:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
benimki 5 yıllık..:s
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Vaaay tebrikler minoo efendi :D
Hayatınızda başarılar efendim.

Benim tercih sıralamam --> Hukuk - Turizm - Ulaştırma ve Lojistik idi.
Bak biraz daha düşük alsaydım meslektaş olabilirdik :d:

Güzel bir üni. hayatı yaşaman dileklerimle... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
huri$

huri$

Üye
hayatim mezuniyetini de kutlariz insallah
basarilar dilerim
tebrik ederim :sarıl:
bisey dicem ben once anlamami$tim bu konuyu yaa :( kusura bakmaa geç yaziyorum :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
zx6r

zx6r

Üye
hayırlı olsun başarılar dilerim arkadaşım.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Tebrikler
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
*-king-*

*-king-*

Üye
tbrklr
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hayırlı uğurlu o5sun artık lojistik destek senden mi gelecek:D
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Davut™;2594853' Alıntı:
Neyi...? :ehe

Artık kaç yıllık bilemiyorum bu uzun yolda başarılar..:)
teşekkür ediyorum
Vaaay tebrikler minoo efendi :D
Hayatınızda başarılar efendim.

Benim tercih sıralamam --> Hukuk - Turizm - Ulaştırma ve Lojistik idi.
Bak biraz daha düşük alsaydım meslektaş olabilirdik :d:

Güzel bir üni. hayatı yaşaman dileklerimle... :)
teşekkür ederim Admin Efendi :D
keşke düşük alsaydın da meslektaş olsaydık güzel olurdu :ehe
sağol canım benim :op:
hayatim mezuniyetini de kutlariz insallah
basarilar dilerim
tebrik ederim :sarıl:
bisey dicem ben once anlamami$tim bu konuyu yaa :( kusura bakmaa geç yaziyorum :op:
inşallah ablammm :sarıl:
kutlayacağız tabii gider miyim ben :eller:
hayırlı olsun başarılar dilerim arkadaşım.
teşekkür ediyorum arkadaşım
:ehe sağol :D
teşekkür ediyorum
Hayırlı uğurlu o5sun artık lojistik destek senden mi gelecek:D
:ehe sağol abim :sarıl:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt