İlk yıldan tanımadığın kimseyle eve çıkılmaz apartlar zaten 3-4 kişilik odalar, internet genelde oluyor, yemeği kendin hazırlıyorsun çoğunlukla, çamaşır makinesi var orada çamaşırlarını kendin yıkıyorsun, banyo 1 tane var onu kullanıyorsunuz hepbirlikte falan filan.
Yurt iyidir yurt candır. Yurda gidicem ben eve de yanımda bir bayan olmadıkça asla çıkmam yoksa yaşayamam ben pisliğin içinde ölür giderim erkeklerle
Namık Kemal Üniversitesi'ne gidicem ben de orada okuyan yada gidecek olan var mı yabancılık çekmiyim
Bölüm İktisat, Değirmenaltı yerleşkesinde kampüs.