öğretmenlerimizin klişe lafları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi
öğretmenlerimizin klişe lafları
Bu laflar ilginç çünkü her öğretmenin dilinde

-evladım konuşma.lan sana diyorum hayvan herif.
------------------------------------------------------------
-Sercan kopya çekme
-hocam iyi de zaten kopya çekmiyorum.
-sus bakayım kağıdını ver çık dışarı
------------------------------------------------------------
-bu camı hangi hayvan kırdı ?
------------------------------------------------------------
-bu sırayı hangi terbiyesiz devlet düşmanı karaladı
------------------------------------------------------------
-çocuklar ben uysal melek gibi birisiyim.ama kızdırırsanız şeytan yüzümü görürsünüz.
------------------------------------------------------------
-evladım arka sıradaki neden uyuyorsun.burası yatakhane değil
------------------------------------------------------------
-Sercan söyle bakayım ben biraz önce ne diyordum.hangi konuyu anlatıyordum...

duvardaki ayak izi kimin? sen uzun olan gel bakiim buraya.

biz de bu sıralardan geçtik.(ama sizin kadar hayvan değildik demeye çalışıyor *)

- bakın bağırmaktan sesim kısıldı.
 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
Bence en klişesi şu disiplin olayı.
Sus disipline veririm, şöyle yapma böyle yapma disiplin alırsın vs. vs.
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
hoca yazılı sonucu okur
- felemez d... 4
-hocam nasıl 4 (eski onluk sistemde )

- aha boyle 4 (hoca karatahtaya 4 yazarken)
 
turker10

turker10

Üye
Öğretmenle ilgili dövme bıçaklama gibi onca olay varken biri sana dese gereksiz bi konu aç 1 ay düşünsen bu kadar gereksiz konu açamazsın!!!!!!
Biz zamanında o dediğin lafların bi kısmını duyduk ama şimdi o lafları duyduğunuzu hiç sanmıyorum abartının da daniskasımı diyelim ne diyelim ????????:nono: Neyse biz gençlerimize güveniriz her zaman (ama neden her boşlukta öğretmene saldırı)

ölmeden bitane de bize okumayı yazmayı hayatla ilgili gerçekleri geleceği öğreten öğretmenlerimizin elllerinden öpüyorum dendiğini görmek... (öğretmenler günü hariç çünkü o yalan belli)
 
Eykul

Eykul

Üye
Bunlardan hic biriyle karsilasmadim... Hic birine de boyle denildigini duymadim
 
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi
sizi bilmem ama bir çoğuna bizzat tanık oldum. :)

---------- Eklendi @ 10:05:36 ---------- Yazıldı @ 10:03:11 ----------

Bence en klişesi şu disiplin olayı.
Sus disipline veririm, şöyle yapma böyle yapma disiplin alırsın vs. vs.

O konuda haklısın kardesim.
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
bir hocamız derslerinde "şerefsizim disipline veririm" lafı bol bol serdederdi; gerçi hiç disipline verdigi olmadı o da ayrı konu
 
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
    Konu Sahibi
bir hocamız derslerinde "şerefsizim disipline veririm" lafı bol bol serdederdi; gerçi hiç disipline verdigi olmadı o da ayrı konu

Bizdede öyleydi korkutma amaclı. Ama bazende gercekten disipline verirdi. :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Hiçbirini duymadım.Benim duyduğum tek şey "çakıcam 2 tane şimdi".
 
karayel90

karayel90

Üye
Bizim matemetikçimizin klişe sözü
Sınıfa girer : - nasılsınız hain böcükler
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
Öğretmenle ilgili dövme bıçaklama gibi onca olay varken biri sana dese gereksiz bi konu aç 1 ay düşünsen bu kadar gereksiz konu açamazsın!!!!!!
Biz zamanında o dediğin lafların bi kısmını duyduk ama şimdi o lafları duyduğunuzu hiç sanmıyorum abartının da daniskasımı diyelim ne diyelim ????????:nono: Neyse biz gençlerimize güveniriz her zaman (ama neden her boşlukta öğretmene saldırı)

ölmeden bitane de bize okumayı yazmayı hayatla ilgili gerçekleri geleceği öğreten öğretmenlerimizin elllerinden öpüyorum dendiğini görmek... (öğretmenler günü hariç çünkü o yalan belli)

+1 :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: turker10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

NEXUS
Cevap
0
Görüntüleme
738
NEXUS
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
787
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
9K
Doğuş Pertez


Üst Alt