Pfff sende mi utanmiyorsun yaw sende mi senden buyuk birine siddet uygulayacaksin... Anlamadigim su ya gidip arkadasini da cagirmis.. Neyse degmez tartismaya

[/QUOTEHayır dostum yanlış anladın. Ben büyüklerimden her zaman utanmışımdır. Adama acıdım çocuğa sinirliyim