ozkanak
Üye
Ogg yi zil sesi yapamıyorum
yaw eskiden oluyodu şimdi 5.53 yazılımını attırdım ogg player - wma plus - ultra mp3 ve power mp3 programlarını kurdum ogg player yetiyodu ogg leri açmada şimdi standart voice recorder gormuyo oggleri hepsini kaldırıp sadece ogg playeri kuruyorum yine olmuyorr yardımm

