Ogg yi zil sesi yapamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozkanak

ozkanak

Üye
    Konu Sahibi
Ogg yi zil sesi yapamıyorum
yaw eskiden oluyodu şimdi 5.53 yazılımını attırdım ogg player - wma plus - ultra mp3 ve power mp3 programlarını kurdum ogg player yetiyodu ogg leri açmada şimdi standart voice recorder gormuyo oggleri hepsini kaldırıp sadece ogg playeri kuruyorum yine olmuyorr yardımm
 


ozkanak

ozkanak

Üye
    Konu Sahibi
yardım yokmu yardım :D
 
ozoalp1

ozoalp1

Üye
ben de arıyorum
 
ozkanak

ozkanak

Üye
    Konu Sahibi
oggplayer i kurdum olmadı codec kurdum yine olmadı yokmu bi yöntemm
 

sevki6600

Üye
arkadaşım sitedeki 6600 için verilen mp3 ogg wma zil sesi yapma programını yüklersen sorunun biter
 

adalu

Üye
ee
onu yaptım ama
yine olmuyor nasıl yapıldığını anlatırmısın
 
mcanbal4

mcanbal4

Üye
evet
abi baya zor bu iş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt