Motorola Atrix 4G [Official] Clockworkmod Recovery 6.0.5.1

    Konu Sahibi
[Official] Clockworkmod Recovery 6.0.5.1
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Linkten dosyayı indirin.



Flash tool ile kurabilirsiniz.



Flash recovery diyin.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Other from storage'i tıklayın. Dosyanın konumunu gösterin. Dosyaya tıklayın Yes, please... tıklayın. Sonra I know risk diyin Tamamdır

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
En kısa zamanda güncellemeni bekliyoruz , teşekkürler
 
Tepkiler: Metalci Melek
    Konu Sahibi
Evde el atıcam güncellendi
 
Tepkiler: anılbaran

dellete

Üye
Bu konuyu görünce aklıma şu geldi;Herkes aynı işlemler yapılıyor ama bazısında hata veriyor bazısında hiç hata vermiyor.Bu recovery programları herkeste farklı ondan olabilirmiy ki ?? aklıma geldi..Birde hangi recovery programını kullanıyor millet yazabilir mi??
 
    Konu Sahibi
recoveryden olabiliyor bazılarının ekran ayarları değişik yani her atrix bir değil ondan oluyorben twrp kullanıyorum test için şuan bunu kullanıyorum
 
Tepkiler: dellete

dellete

Üye
Bende TWRP kullandım bi ara çok kısa sürdü eski backup ı açamadım sinir oldum kazıdım
Senin test nasıl gidiyor hakan ??
 

dellete

Üye
Eski Backupları açabildin mi hakan ?
 
    Konu Sahibi
Twrp nin yedeğini twrp açar cwm ninkinide cwm
 

dellete

Üye
Ben bu versiyonu kullanıyorum ama çok mu yavaş çalışıyor ??
Hakan sende öyle bir sorun oldu mu ?
 
    Konu Sahibi
Evet banada biraz yavaş geldi twrp ye döndüm
 

UpOneTR

Üye
bunu nasıl yüklüyomuşuz ben anlamadım :/yükledim tamam D:
ama çok dandik duruyo grafikleri eskinin daha iyyidi ses kısma tuşuna veya + ya uzun süre bask menünün rengi değişiyo :P
 
    Konu Sahibi
Atrics kullanîyorum Adam ettim by sefer
 
    Konu Sahibi
Göstergede dûzgûn ev butonuda
 
    Konu Sahibi
York romun 2012 versiyonu üzerine vendor gapps üzerine home key fix radio rom ve ramfix