Bir yere otur ve okumaya başla 



ekmeğin üstüne yeterli miktarda sürerek tüketirler. kişi başına düşen kullanım dozu ayda bir kavanozu bulmaz. her alışverişe gidildiğinde alınmayabilir. elde alışveriş arabasıyla mağazada gezerken nutella reyonunun önünden bilinçli olarak geçmezler. hatta bu tür bir ihtiyaçları olduğu zaman daha ucuz veya göz alıcı ambalaja sahip diğer markaları tercih edebilirler.







(ben değilim 

) herhangi bir saat gözetmezler, gece üçte su içmeye kalkıp da dolaptaki nutellayı bitirip yatanı mevcuttur.




Yoo hiç bağımlılık yapmıyor
şuana kadar yiyip bağımlı olduğum şey kır pidesi![]()
Yoo hiç bağımlılık yapmıyor
şuana kadar yiyip bağımlı olduğum şey kır pidesi![]()
alınma yorumuma sakın ama fakir yemeği
bende öğrenciliğimde çok yemişimdir 
baya oldu yemeyeli.Aklıma geldi bak şimdi 
