NUnLock V5.1 signed Tam Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

Zat-ı Muhterem

Zat-ı Muhterem

Üye
Nunlock u kullanmak içinde yandaki tuşu kullanarak kilidi açmak gerekiyo. yan tuşu kullanmadan açmak isteyenler için işe yaramaz fakat görsellik için güzel bi program. paylaşım için saol.

Forumda mevcut bulunan nUnlock Trial da açma kapama işini yan tuşu kullanmadan yapabiliyorsun.

Beyaz tuşa iki kere hızlı basınca kitleniyor.Açmak için zaten slide kullanılıyor.

Triali kullanıyorum 'e göre daha çok işime yarıyor.Sadece auto run yok.Her telefon kapanıp açıldığında manuel programı açmak gerek.Bu da büyük bi külfet değil.
 


erdi.kuru

Üye
dostum bu tam sürüm değil. tam sürümlerde uygulama arka planda gösteriyor kendini bunda ise program açıpk gösterior ...
 
  • Beğen
Tepkiler: cankaanck

benutkan

Üye
teşekkürler
 
Sandrake

Sandrake

Üye
:tşk: Nadir abi
 
mslkdn283

mslkdn283

Üye
çok başarılı bi program ama şarjı çok acayip yiyo zaten bi gün gidiyodu şimdi 5 saat gidiyo ama vazgeçemiyorumda (:
 

cankaanck

Üye
paylaşım güzel yükledim açıldı çalışıyo ama sadece program açıkken çalışyo programı kaptınca calşmıyo nabıcam
 

ahmet1975

Üye
teşk
 

xxsedat

Üye
tesekkuler elınıze saglık
 

kartalyuvasi159

Üye
beyler lınk nerde
 
finike_ru

finike_ru

Üye
süpermiş. Eyv
 
y.tolga

y.tolga

Üye
teşekkürler 5800 gayet güzel çalışıyor ne sertifika ne başka bir şey hiç bir şey istemeden çalıştı
 

matadoraa

Üye
su gibi şarj gidiyor :DDD
 

naturel90

Üye
ındırme lınlı nerede ne acyıp sıte burası
 

rockrollpnk

Üye
çok sağol
 

ChasingTheSun

Üye
çok teşekkürler :oke:
 

sata43

Üye
nokia5800 de çalışıyor ama kayıt kodu lazım bildirirmisiniz şimdiden teşekkürler
 

bozokhan

Üye
çok teşekkürler güzel paylaşım
 

gokberkbiz

Üye
sağol
 
fraqlee

fraqlee

Üye
çook sağoL .!!! ;)
 


Üst Alt