Zat-ı Muhterem
Üye
Nunlock u kullanmak içinde yandaki tuşu kullanarak kilidi açmak gerekiyo. yan tuşu kullanmadan açmak isteyenler için işe yaramaz fakat görsellik için güzel bi program. paylaşım için saol.
Forumda mevcut bulunan nUnlock Trial da açma kapama işini yan tuşu kullanmadan yapabiliyorsun.
Beyaz tuşa iki kere hızlı basınca kitleniyor.Açmak için zaten slide kullanılıyor.
Triali kullanıyorum 'e göre daha çok işime yarıyor.Sadece auto run yok.Her telefon kapanıp açıldığında manuel programı açmak gerek.Bu da büyük bi külfet değil.
Nadir abi
DD
