Onlar henüz bir resmiyet kazanmadığı için paylaşmayı doğru bulmuyorum. Ancak 1 Nisan'dan itibaren kontör olayının kalkacağı kesinleşti. Arabağlantı ücreti düşeceği için hatlar arası görüşmede ucuzlayacak. Artık birşeyler yavaş yavaş rayına oturuyor. Herşeyin hayırlısı.