Note 5 Acayip Pil Kullanımı

    Konu Sahibi
Evet rootladım. 5.1.1 ı root lu kullanıyordum. Bu durumu ortadan kaldırmanın yolu var mı peki?
Evet rootladım. 5.1.1 ı root lu kullanıyordum. Bu durumu ortadan kaldırmanın yolu var mı peki?
 

strk92

Üye
Evet rootladım. 5.1.1 ı root lu kullanıyordum. Bu durumu ortadan kaldırmanın yolu var mı peki?

Evet rootladım. 5.1.1 ı root lu kullanıyordum. Bu durumu ortadan kaldırmanın yolu var mı peki?
Xda sitesinde bunun için dr ketan adlı kullanıcı bi çözüm buldu ama tam olarak işe yarayıp yaramadığı kesinleşmedi. Bunun için en iyi çözüm yolu şimdilik 5.1.1e dönüp cihazı uygun kernel ve rootlu biçimde kullanmak olduğu söyleniyor. Umarım en kısa sürede bu sorun çözülür
 
    Konu Sahibi
Evet o konuyu buldum xda da. Şu an 6.0.1 kullanıyorum ve deep sleep fix ini yükledim telefonu rootladim ve xposed de yükledim canavar gibi oldu. Dikkatimi çeken şey root tan sonra yüklenen supersu normal kullanıcı uygulaması olarak yüklendi ve çalışıyor. Ve şarj da normale döndü.
 

strk92

Üye
Sizin adınıza sevindim. Ben cihazda gerek görmediğim root işine bulaşmadım sadece 6.0.1 romunu yükleyip yola devam ettim. Samsung bu sefer gerçekten başarmış dedirtti valla
 

Dn@

Üye
Sizin adınıza sevindim. Ben cihazda gerek görmediğim root işine bulaşmadım sadece 6.0.1 romunu yükleyip yola devam ettim. Samsung bu sefer gerçekten başarmış dedirtti valla

Hocam 6.0.1 root suz daha iyi ise bende geçmek istiyorum. Galiba şuan kamboçya romu var . Dili türkçe oluyor mu. Sıkıntılar yoksa bende yüklemek istiyorum 6 yı . Ayrıca Romu nerden temin edebilirim. SM-N920C model numarası
 

strk92

Üye
Kamboçya romunu 4 parça halibde indirip odin ile csc kısmı hariç flashlarsanız türkçe oluyor cihaz. Ancak en güncel rom ırak romu ve içerisinde türkçe csc de mevcut. Irak romunu kullanmanızı tavsiye ederim geçmek isterseniz. Romu temin etmek için sammobile sitesine üye olup indirebilirsiniz ya da samfirm programıyla indirebilirsiniz
 

Dn@

Üye


Hocam bunu kiesten yapabilirmiyiz yoksa odinle de yapsam sıkıntı olur mu. Yükleme nasıl oluyor
 
sabır edip güncellemelerin telefona gelmesini neden beklemiyorsunuz ?
 

strk92

Üye
Hocam bunu kiesten yapabilirmiyiz yoksa odinle de yapsam sıkıntı olur mu. Yükleme nasıl oluyor
Kies ile bu güncellemeyi yapamazsınız odin ile yapmalısınız. Samfirm programıyla ırak romunu 4 parçalı olarak indiriniz ve gerekli sekmelere gerekli dosyaları ekleyip cihazınızı download moduna alıp pc ye bağlayarak güncellemeyi yapınız