Samizel Destan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yeni touchwiz de simge boyutlari kucultulebiliyorsa ve izgara ayarlari varsa kullanirim yoksa kullanmam ☺Maddi olarak sıkıntın yoksa olabilir ben artık s9 görürüm belki 2-3 sene sonra
Bende nova kullanıyorum ama yeni touchwiz tema desteği ve birkaç ozelligiyle gayet kullanılabilir durumda
Calisiyorsan maddi durumun iyidir alirsin bi sekilde. Ama calismiyorsa o iş biraz zor. Ben calisiyorum ve aliyorum zaten baska bir harcamam da yok oyle fazla.Yav yeni bi cihaz çıkıcak diye bekliyoruz çıktıktan sonra fiyatı düşsün diye bekliyoruz fiyatı düşüncede bir üst model çıkma zamanına yaklaşıyoruz.. Kısacası maddi durum o kadar iyi değilse teknolojiyi takip etmekten vazgeçicez. Yoksa bu iş devlet meselesine döner..
Herkesin yaşama standartı farklı ben genel konuştum üzerine alınmaYeni touchwiz de simge boyutlari kucultulebiliyorsa ve izgara ayarlari varsa kullanirim yoksa kullanmam ☺
Calisiyorsan maddi durumun iyidir alirsin bi sekilde. Ama calismiyorsa o iş biraz zor. Ben calisiyorum ve aliyorum zaten baska bir harcamam da yok oyle fazla.
İcon boyutu için birkaç yıl daha beklersinYeni touchwiz de simge boyutlari kucultulebiliyorsa ve izgara ayarlari varsa kullanirim yoksa kullanmam ☺
Calisiyorsan maddi durumun iyidir alirsin bi sekilde. Ama calismiyorsa o iş biraz zor. Ben calisiyorum ve aliyorum zaten baska bir harcamam da yok oyle fazla.
Icon paket nasıl degistinİcon boyutu için birkaç yıl daha beklersin
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Tema bölümünden tema indirip uygulayinca değişiyor bütün arayüz ve iconlar.Icon paket nasıl degistin
Bol ıcon lu mu bari ?Tema bölümünden tema indirip uygulayinca değişiyor bütün arayüz ve iconlar.
Değil ama bazı temalarda ki iconlar maskeleme yaptığı için bütün iconlar uyumlu oluyor.Bol ıcon lu mu bari ?
Maskeleme pek hosuma gitmiyor en sevdigim ıcon pack mui6Değil ama bazı temalarda ki iconlar maskeleme yaptığı için bütün iconlar uyumlu oluyor.
Evet kamera çok iyi bu akşam arkadaşlarla yemekteydik tek benim cihazı kullandılar foto için ben bile bu kadar begenilecegini beklemiyordum 6s ve Note 4 dahil birçok cihazı solladıBugun siyah renk Galaxy S6 yi aldim arkadaslar. Ilk izlenimlerime gore cihaz harika. Özellikle kamerasi cok hosuma gitti ve tasarimi
Ayne oyle yanimda ki arkadaslar da hayran kaldi kamerasina [emoji4] Arkadasimin birinde Z3 var telefonu kiracakti az kalsin S6 almam lazim diye tutturdu [emoji4]Evet kamera çok iyi bu akşam arkadaşlarla yemekteydik tek benim cihazı kullandılar foto için ben bile bu kadar begenilecegini beklemiyordum 6s ve Note 4 dahil birçok cihazı solladı
Hayırlı olsunBugun siyah renk Galaxy S6 yi aldim arkadaslar. Ilk izlenimlerime gore cihaz harika. Özellikle kamerasi cok hosuma gitti ve tasarimi
6+6s? Yeni mi çıktı
6s? Yeni mi çıktı
Ayne oyle yanimda ki arkadaslar da hayran kaldi kamerasina [emoji4] Arkadasimin birinde Z3 var telefonu kiracakti az kalsin S6 almam lazim diye tutturdu [emoji4]
Teşekkür ederim şu anlık güzel gibi görünüyor telefon6s aypon oluyor
bu arada hayırlı olsun iyi seçim olmuş senin içindeyeni bir samsung deneyimi denebilir önceki samsunglara göre
Root yapmadım yani ihtiyaç duymadım xposed çalışmadığı için gerek yok sanırım. Ama 5.0 için sayaç artmadan root yapılıyor.Teşekkür ederim şu anlık güzel gibi görünüyor telefonBu arada sen telefonu rootladın mı veya nasıl rootladın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?