Telefon Tavsiyesi NOTE 4 mü, G4 mü?

PriZm

Üye
Amoled ekranlar gerçekten uzak renk falan vermez bunu daha öncede defalarca yazdım. Bu tamamen firmanın ekran üzerinde ayarladığı dijital görüntü ayarı olan mdnie den kaynaklı.
 
daha canlı renkler gerçekçi renklere göre göze daha hoş görünüyor bence

Kişiye göre değişir.
En basitinden ben kamerada ne çektiysem onu görmek isterim. Samsung amoled ekrani geçtim bir de kamera yazılımında da bu pastelleştirmeyi kullanıyor.
Ekran kaliteleri gerçekliğe göre test edilir bu konuda amoled ekranları bu teste tabi tutmaya gerek bile yok.
Ips lcd tarafinda da zaten Lg ve G4 ün yanına uzun bir süre başka cihaz yaklaşamaz.
 
S6 dan bahsediyoruz s4 s5 note 3 ün ekran dediğin gibi parlak değil ama yeni nesil Süper Amoledler IPS yi bile geride bıraka biliyor
Umarım öyledir çünkü gerçekten berbat bir durum ekranı görmek için şekilden şekile giriyorsun [emoji23]
 
Tepkiler: Luck Star
S5 in ekranı çok iyidi diye biliyorum yalniz parlaklık konusunda.
 
S6 dan bahsediyoruz s4 s5 note 3 ün ekran dediğin gibi parlak değil ama yeni nesil Süper Amoledler IPS yi bile geride bıraka biliyor

Ben g2 ve s6 edge kullanıyorum güneş ışığnda fark yok emin olabilirsin. sadece ev içindeyken fark çok fazla.
 
Tepkiler: Jelly Beanci
Amoled ekranlar gerçekten uzak renk falan vermez bunu daha öncede defalarca yazdım. Bu tamamen firmanın ekran üzerinde ayarladığı dijital görüntü ayarı olan mdnie den kaynaklı.
Eşeğe altın semer vursan eşek yine eşektir.
 
Üslubu düzeltelim.
Samsung'un yaptığı makyaj beni bağlamaz. Amoled ekranlar gerçek rengi yansıtmada ips kadar iyi değiller bunun tartışılacak yanı yok.
 
Ben IPS veya Amoled polemiğine girmedim. Sözüm kimseyede değil. Tartışmayada girmeye niyetim yok. Sorun yok.
 
Hangisi gözünüze daha hitap ediyorsa onu kullanın başkasının bu daha iyi demesi kendi fikridir
insanlara kendi fikrinizi doğrulatmak zorunda değilsiniz
ben şahsen amoled ekranları daha çok seviyorum
ips kötü mü ? Tabi ki hayır hatta İps ekranlı 3-4 cihazım var güzel güzel kullanıyorum
 
Tepkiler: teknolojibaronu
Benim de kabul ettirmek gibi bir derdim yok. İsteyen istediğini kullansın.
Saygı çerçevesi içinde yorumlar görmek istiyoruz sadece.
 

lemaynak

Üye
G4 İŞLEMCİ
1,8 GHz ARM Cortex-A57 & Cortex-A53
6 İŞLEMCİ

NOTE4
2,7 GHz Krait 450 / 1,9 GHz ARM Cortex-A57 dört çekirdekli performans & 1,3 GHz Cortex-A53 dört çekirdekli enerji tasarruflu işlemci
4+4 İŞLEMCİ
 
Aynen öyle! Tarafsız ve kabullendirme olmadan.. Ne güzel... Sınırları zorlamadan çok sevecen yorumlar ortaya çıkabiliyor ne güzel..
 
    Konu Sahibi
kağıt üstünde
G4 İŞLEMCİ
1,8 GHz ARM Cortex-A57 & Cortex-A53
6 İŞLEMCİ

NOTE4
2,7 GHz Krait 450 / 1,9 GHz ARM Cortex-A57 dört çekirdekli performans & 1,3 GHz Cortex-A53 dört çekirdekli enerji tasarruflu işlemci
4+4 İŞLEMCİ
note 4 farkı atıyor evet ancak kullanıma da yansıyor mu bu fark? ben aralarında büyük bir fark olduğunu sanmıyorum hız konusunda.
Az kaldı büyük ihtimal g4 alacağım. Kamera daha ağır bastı bende bugüne kadar hep Nokia kullandığım için olsa gerek. Note4 ben sanal tuşu olmadığı, ekranın her yeri kullanılabildiği için çekti. Lg'nin sanal tuşları beni sinir ediyor ama kararımı verdim. G4. Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
 
Lg sanal tuşları istediğin tüm uygulamalarda gizleyebilirsin.
G4 Note 4'den daha performanslıdır yalnız çekirdeklere bakarak yorum yapmak komik.
 
    Konu Sahibi
Lg sanal tuşları istediğin tüm uygulamalarda gizleyebilirsin.
G4 Note 4'den daha performanslıdır yalnız çekirdeklere bakarak yorum yapmak komik.
evet gizlenebiliyor ancak G3 kullanırken şununla karşılaştım: Sanal tuşları kapattım oyuna girdim bu sefer de oyunun ekranda kapladığı yer zaten sanal tuşa kadarmış ve sanal tuş barı öylece boş kaldı. Birkaç oyunda daha karşılaştım bu durumla.

Diğer hususa gelirsek çekirdek, işlemci vs gibi etkenler tabi ki performansı etkiler ancak bir diğer husus da yazılımdır. İşletim sisteminin stabil olup olmaması birçok şeyi değiştirir. Bknz: Ios ve Wp'nin düşük donanımla Android'ten stabil olması
 
Bahsettiğin sanal tuş sorunu imkansız.Çünkü sanal tuşu kaldırıp görüntüyü ekrana yayar.
Hangi oyun merak ettim.
 
    Konu Sahibi
İnanın hatırlamıyorum. Telefon benim değil kardeşimin zaten. Cow Evolation olabilirç
 
İlginçmiş ama sorun oyundan kaynaklı tabi.
 
Online bir oyunsa belki de reklam kısmı olabilir evet.