Telefon Tavsiyesi NOTE 4 mü, G4 mü?

wwwhmz

Üye
Bende iki telefon arasında kaldım ve s-pen'den dolayı note 4 aldım. Alırken buradaki samsunga sürekli ''çöp'' diyip ''leğen plastiği kullanıyor, sürekli kasıyor'' yorumlarını görüp almaya çekindim, ama iyiki de almışım pişman değilim gayet güzel ve akıcı bir telefon, bataryası güç tasarrufunu açmadığım halde eve geldiğimde 2 saat ekran süresinde %60 pil kalıyor bitirmek için sürekli oyun oynuyorum. Ana kamerası bir önceki telefonum xperia Z2 ye göre çok çok daha iyi ama ön kamera geniş açıdan dolayı berbat diyebilirim, ekranın kenarlarına doğru görüntüyü bildiğin sündürüyor.
 
balık gözü efekti diyelim
eğer beğenmediysen diğer tefonlar gibi birazçık daha geriden çekip kırpma yap aynıya geliyor
 
G4 selfie ön kamera 8 megapixel çoğu telefonun arka kamerasına eş değer [emoji51]
 
Ön kamerasının da arka kamera gibi en iyi olduğu kesin
 
Tepkiler: serdar_gs
Hangisi sana göre daha iyi ise onu al.
Daha sonra daha iyi bile olsa daha kötüymüş gibi hissedersin.
 
Tepkiler: Aytaç-01 ve serdar_gs
    Konu Sahibi
G4'te bu şarj konusu düşündürdü beni. 3000 amperlik bir bataryanın 3 saat kadar gitmesi de bana kullanıcı hatası gibi de geldi. Aklımda deli sorular yine
 
G4'te bu şarj konusu düşündürdü beni. 3000 amperlik bir bataryanın 3 saat kadar gitmesi de bana kullanıcı hatası gibi de geldi. Aklımda deli sorular yine
O kadar kötü bi durum yok batarya yeni henüz açılır daha [emoji2] bugün mesela şarjdan çıkaralı 4 saat olmuş 1 saat ekran süresi almışım henüz batarya %85
 
Tepkiler: Aytaç-01
G4'te bu şarj konusu düşündürdü beni. 3000 amperlik bir bataryanın 3 saat kadar gitmesi de bana kullanıcı hatası gibi de geldi. Aklımda deli sorular yine
youtube da ki incelemelerde de bu rakamın az olduğunu söylüyorlar
s6 (2550mAh) 10 saat film izletebilirlen
G4 (3000mAh) yalnızca 5 saat izletebiliyor
sebebi DDR4 ramler daha az güç tüketiyor
amoled daha az pil tüketiyor
içindeki giriş seviyesi SSD kadar hızlı bellek daha az güç tüketiyor
işlemci 14nm daha az güç tüketiyor
bunlar birikince daha az pille 2 kat fark atmış
O kadar kötü bi durum yok batarya yeni henüz açılır daha [emoji2] bugün mesela şarjdan çıkaralı 4 saat olmuş 1 saat ekran süresi almışım henüz batarya %85
g2 %99 şarj 25 dk ekran süresi verdi
daha dün 7 saat ekran aldım
(G2 de 3000mAh)
 
Tepkiler: Aytaç-01, serdar_gs ve teknolojibaronu
Kullanıma göre değişir şarj süreleri. Ve her üretici, telefonun standart pil kullanımı süresine göre pil koyar telefona. İstistanalar var tabi ama ortalama her telefon 5-8 saat arası ekran kullanımı sunar. Kullanım şekline göre de değişiklik gösterir tabii...
 

0MG90

Üye
İçinizden hangisi geçiyorsa onu alın. Bende Z2-Z3c arasında kalmıştım, almadan önce Sony hakkında baya kötü yorumlar vardı ama alınca hepsi fos çıktı. Yinede ikisini de tekno marketlerde iyice kullanın karar verin.
 

Sarangni

Üye
Sony hakkın da ya çok iyi yorumlar var ya da çok kötü. Bir arkadaşım harika derken başka bir arkadaşım rezil diyor. Kötü olduğunu düşünmüyorum biraz şans işi de var. Yalnız şu AOSP yaklaştırdıkları yazılımları ve her ülke için farklı model işine girmedikleri için güncelleme konusun da çok ciddi yol aldılar. Samsung, LG vs gibi firmaların bunu örnek almaları gerekiyor. Nexus cihazlara döndü Sony cihazlar çok iyi bir güncelleme ağına sahip. Firmayı bu konu da taktir etmek gerek.
 
Adı olumlu yönde çıktı abartılıyor diye düşünüyorum.
Ha bugün ha yarın az beklemediler lollipopu Sony kullanıcıları.
Z serisi ile G2 aynı anda güncelleme aldı ve bu güncellemeler yeni alındığında G3 lollipopu alalı 6 ay olmuştu. O arayüzün güncellemeyi nexusdan hemen sonra alması lazımdı.
Xperia Z 6 yi alsın sonra tekrar konuşuruz Sony iyi diye.
Lcd ekranlar temelinde çok daha parlaktır.
Fazla güç tükettiklerinden yazılımsal olarak kısılıyor olabilir.
 
aynen. amper aynı olsa da tükettikleri güç aynı değil
aynı güç demedim ki sonuçta daha fazla ekran süresi alıyorum
madem ekran arttı işlemcinin güç tüketimi arttı bunu dengelemek için pilin artması lazımdı
s6 yaklaşık 100Lux daha parlak G4 e göre yazılımda da kısmış olabilirler
g3 de ısınmadan dolayı parlaklık kısıyordu g4 kople kısık da gelmiş olabilir ama kutudan çıktığı halde Amoled Daha iyi renkler ve şimdi amledlerle de parlakığı IPS den daha iyi
 
Amoled ekranlar gercekten uzak renkler verir. Iyi renk terimi kişiye göre değişir.
 
Güneş altında daha fena yanıyor s6 güneş altında yazıları okuyorum
 
Ben senelerdir samsung kullanıyorum güneş ışığında ekranı görmek zor birde kısık parlaklık ise imkansiz ama g4 te çok net görebiliyorum. Ben gördüğümü söylüyorum ayrıca amoled ekranlarda amoled yanığı denen berbat bir durum söz konusu 3 tane samsung amiral telefon aldım hepsinde de ekranda izler oluştu ekran değişti. Amoled ekran renkleri biraz daha koyu gösteriyor ama bunun için yanabilecek bi ekran almam artık samsungtan sırf bu yüzden vazgeçtim sıktı artık.
 
Tepkiler: Luck Star
S6 dan bahsediyoruz s4 s5 note 3 ün ekran dediğin gibi parlak değil ama yeni nesil Süper Amoledler IPS yi bile geride bıraka biliyor
 
Tepkiler: serdar_gs