wwwhmz
Üye
balık gözü efekti diyelimBende iki telefon arasında kaldım ve s-pen'den dolayı note 4 aldım. Alırken buradaki samsunga sürekli ''çöp'' diyip ''leğen plastiği kullanıyor, sürekli kasıyor'' yorumlarını görüp almaya çekindim, ama iyiki de almışım pişman değilim gayet güzel ve akıcı bir telefon, bataryası güç tasarrufunu açmadığım halde eve geldiğimde 2 saat ekran süresinde %60 pil kalıyor bitirmek için sürekli oyun oynuyorum. Ana kamerası bir önceki telefonum xperia Z2 ye göre çok çok daha iyi ama ön kamera geniş açıdan dolayı berbat diyebilirim, ekranın kenarlarına doğru görüntüyü bildiğin sündürüyor.
O kadar kötü bi durum yok batarya yeni henüz açılır daha [emoji2] bugün mesela şarjdan çıkaralı 4 saat olmuş 1 saat ekran süresi almışım henüz batarya %85G4'te bu şarj konusu düşündürdü beni. 3000 amperlik bir bataryanın 3 saat kadar gitmesi de bana kullanıcı hatası gibi de geldi. Aklımda deli sorular yine
youtube da ki incelemelerde de bu rakamın az olduğunu söylüyorlarG4'te bu şarj konusu düşündürdü beni. 3000 amperlik bir bataryanın 3 saat kadar gitmesi de bana kullanıcı hatası gibi de geldi. Aklımda deli sorular yine
g2 %99 şarj 25 dk ekran süresi verdiO kadar kötü bi durum yok batarya yeni henüz açılır daha [emoji2] bugün mesela şarjdan çıkaralı 4 saat olmuş 1 saat ekran süresi almışım henüz batarya %85
g2 %99 şarj 25 dk ekran süresi verdi
daha dün 7 saat ekran aldım
(G2 de 3000mAh)
aynen. amper aynı olsa da tükettikleri güç aynı değilYalnız g2 ekranı ile g4 ekranı farklı g4 daha çok güç tüketir
aynı güç demedim ki sonuçta daha fazla ekran süresi alıyorumaynen. amper aynı olsa da tükettikleri güç aynı değil
Güneş altında daha fena yanıyor s6 güneş altında yazıları okuyorumaynı güç demedim ki sonuçta daha fazla ekran süresi alıyorum
madem ekran arttı işlemcinin güç tüketimi arttı bunu dengelemek için pilin artması lazımdı
s6 yaklaşık 100Lux daha parlak G4 e göre yazılımda da kısmış olabilirler
g3 de ısınmadan dolayı parlaklık kısıyordu g4 kople kısık da gelmiş olabilir ama kutudan çıktığı halde Amoled Daha iyi renkler ve şimdi amledlerle de parlakığı IPS den daha iyi
daha canlı renkler gerçekçi renklere göre göze daha hoş görünüyor benceAmoled ekranlar gercekten uzak renkler verir. Iyi renk terimi kişiye göre değişir.
S6 dan bahsediyoruz s4 s5 note 3 ün ekran dediğin gibi parlak değil ama yeni nesil Süper Amoledler IPS yi bile geride bıraka biliyorBen senelerdir samsung kullanıyorum güneş ışığında ekranı görmek zor birde kısık parlaklık ise imkansiz ama g4 te çok net görebiliyorum. Ben gördüğümü söylüyorum ayrıca amoled ekranlarda amoled yanığı denen berbat bir durum söz konusu 3 tane samsung amiral telefon aldım hepsinde de ekranda izler oluştu ekran değişti. Amoled ekran renkleri biraz daha koyu gösteriyor ama bunun için yanabilecek bi ekran almam artık samsungtan sırf bu yüzden vazgeçtim sıktı artık.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?