Telefon Tavsiyesi NOTE 4 mü, G4 mü?

PriZm

Üye
Poweruser olanlar Note 4 alsın bu kadar basit işte.
 
Tepkiler: ArMaGeDdOn_87 ve teknolojibaronu
Samsung kullanmakla samsungun her modelini kullanmak aynı anlama gelmez aynı şey lg veya apple içinde geçerli.
Poweruser olanlar Note 4 alsın bu kadar basit işte.
Telefonda belge taşıyormusun sayın "loyal note series power user"
 
Samsung kullanmakla samsungun her modelini kullanmak aynı anlama gelmez aynı şey lg veya apple içinde geçerli.

Model ile alakalı bişey değil bence. Samsung yığınla telefon çıkarıyor ve bir önceki modeli unutuyor. Her Samsung modeli 5-6 ay sonra takılmalara teslim oluyor. Bunu ben demiyorum. Samsung kullananlar diyor
 
Tepkiler: teknolojibaronu
Model ile alakalı bişey değil bence. Samsung yığınla telefon çıkarıyor ve bir önceki modeli unutuyor. Her Samsung modeli 5-6 ay sonra takılmalara teslim oluyor. Bunu ben demiyorum. Samsung kullananlar diyor
Doğurdur bende ace 2 kullanırken bunu diyordum. Gerçekten de dehşet kasıyordu ama note 3'e geçtiğimden beri anlık takılma dışında yapmıyor ben bunu derken note 4 veya note 5 veya s serisi için aynısını demiyorum. Bende aktif multitask kullanan biriyim ondan samsung bana daha uygun zemini kuruyor. JK beyciğimde öyle.
 

Performans açısından değerlendiriyorum ikisini de. LG daha uzun ömürlü geliyor bana. Ben de onu anlatmak istiyorum. Tabi ki Samsungun da kendine göre artıları olabilir. Mesela kalem olayı. Kimisi sever ama kimisi sevmez. Ben kalemden çok performans arayan biriyim mesela. Ona göre lg diyorum.
 
Hayırlı uğulu olsun
 
Lg nin arayüzü boş değil. Multitasking isteyene de cevap verir performans isteyene de.
Cihazim Nexus cihazlar gibi akıcı ve arayüzü de sade olmasin diyenler ya Htc alacak ya da Lg.
 
Tepkiler: Aytaç-01
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar
 

Sarangni

Üye
LG özellik teknik servis noktasında da çok iyi. 21 ay kullandığım LG G E975 modeline değişim kararı çıkardı LG ve muhtemelen G2 ya da G3 gönderecek. Hem G serisi kullandım hem Note ikisi de pişman etmez. Hayırlı uğurlu olsun.
 
    Konu Sahibi
hayırlı olsun şimdiden sevindim sizin adınıza
 
Note 4 kamerası nasıl bilmiyorum ama g4 kamerası güzel seni üzmez. Hız olarak sıkıntı yaşamadım ben akıcı telefon ama snapdragon 810 yerine neden 808 kullandı tartışılıyor. Ayrıca grafik kartı yetersiz denmiş ama geçen real racing 3 kurdum sıkıntı yok iyi. Ekranı kaliteli güneş ışığında bile ekranı net görebilirsin. Sadece şunu belirteyim ben note 3 ten geçtim şarj çabuk bitiyor note 3 ile günü rahat çıkarıyor akşama en az %40-50 şarjım kalabiliyordu g4 te akşamı zor ediyorum eve gittiğimde şarja takıyorum
 
    Konu Sahibi
LG tavsiye ederim veya S6.
samsung markasında note serisinden başka düşünmüyordum. teşekkür ederim yorumunuz için
g3 ile ortak sıkıntı zaten bu. amper yüksek olmasına rağmen şarj çabuk boşalıyor.
 
Tepkiler: serdar_gs
    Konu Sahibi
birkaç emsalini daha gördüm bu tarz tahribatların. Plastik en iyisi. Dikkat et sen de
 
birkaç emsalini daha gördüm bu tarz tahribatların. Plastik en iyisi. Dikkat et sen de
Baya hor kullanmış [emoji3] temiz kullanırım genelde.

Bugün ki batarya performansım
 

0MG90

Üye
2 saat mi? OMG
 
Ben note 3 te de öyle en fazla 4 saat almıştım ortalama 3 saat alıyorum hep ama note 3 te akşam eve geldiğimde en az %40 oluyodu