Rıza Soylu
Üye
-
Konu Sahibi
-
Note3 yatıyor gibi ama işte piksel yoğunluğu ekran büyüklüğünden korkuyorum. Ama öte yandan 3gb rami var o büyük bür artı bence android için.Kafana Hangisi Yatıyorsa Al Ben S5 Alırdım Ama Biraz Pahalı
Note3 yatıyor gibi ama işte piksel yoğunluğu ekran büyüklüğünden korkuyorum. Ama öte yandan 3gb rami var o büyük bür artı bence android için.
Gözükmez diyorsun yani. O zaman ekranın verdiği görüntü kalitesindeki farkıda biz anlayamayız. Teşekkürler başka tavsiyeler alalımGözüne Pixeller Görünmez 3 Telefon İçinde Merak Etme 300 ppi'dan Sonra İnsan Gözü Göremez Bir Mağazada Git Bir İncele Bak Dediğimi Anlıcaksın
Note 3.
Bu üç cihaz arasında boyut konusunda sorun yoksa bence tartışmaya da gerek yok. NOTE3 İdeal.
note3te piksel sayamazsın aklından çıkar bunu
S4 ü ele, s5 in s4 ten zaten pek bir farkı yok onu da ele. geriye note 3 kalıyor. Samsung alacaksan note serisinden alacaksın. Eğer ekran büyüklüğü senin için sorun olmazsa note 3 al..
Ayrıca kendini samsung ile sınırlandırma, sony htc ve lg nin telefon modellerine de bak derim
Arkadaşlar konu kapatılmadan bir sorum daha olacak. Note 3'den sonra hangisini tavsiye edersiniz? Note3 le atıyorum S5 veya S4 arasında gözle görülür çok fark var mı performans açısından?Gözüne Pixeller Görünmez 3 Telefon İçinde Merak Etme 300 ppi'dan Sonra İnsan Gözü Göremez Bir Mağazada Git Bir İncele Bak Dediğimi Anlıcaksın
Z2 tasarım olarak hiç hoşuma gitmiyor. Birde arayüzünü sevmiyorum. LG G3 düşündüm fakat bilmiyorum Lg güncellemelerde sıkıntı yarattığını biliyorum eskilerde. Şimdi Lg bu konuda nasıl bilmiyorum. Büyük olasılıkla Note3 alacağım önerileriniz için teşekkürler. Konu kilitlenebilir.
Arkadaşlar konu kapatılmadan bir sorum daha olacak. Note 3'den sonra hangisini tavsiye edersiniz? Note3 le atıyorum S5 veya S4 arasında gözle görülür çok fark var mı performans açısından?
E yenisi belki gelecek ? Ki bana kalırsa kesin gelecek.Uçurum Var En Vasiti Touch Wizin Yeni Arayüzü Ve Çekirdeklerin Saat Hızı Sadece Note3 Ram Bakımından İyi Ama Eski TouchWiz Çok Ram Harcıyor Yenisi Daha İyi
E yenisi belki gelecek ? Ki bana kalırsa kesin gelecek.
2 si aynı şey değil yalnız.Gelseydi S3'ede S4 ün Arayüzü Gelirdi Zor Bir İhtimal %10
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?