Telefon Tavsiyesi Note 3 mü S5 mi S4 mü?

    Konu Sahibi
Note 3 mü S5 mi S4 mü?
Arkadaşlar bu konular önceden açıldı biliyorum. Fakat durumum biraz daha farklı, Almanya'dan alacağım telefonu. Türkiye'dekilerde exynos işlemci kullanılıyormuş herhalde 4g olmadığı için. Snapdragon daha performanslı diye düşünüyorum. Soruma gelirsek şimdi Samsung s4 ile s5 arasında çok çok büyük bir fark yapmadı. Almanya'da S5 649 euro. S4 ise 349 euro. Hadi diyelim S5 500 euroya düşsün s4 te düşecek. Yine arada baya bir euro farkı oluşacak. Şimdi soruya gelirsek S5'deki sırf o az özellikten dolayı bu kadar euro farkını vermeye gerek var mı?(Sony veya başka bir marka cihaz düşünmüyorum). Note 3'e gelirsek, 480 euro o da düşer yaza kadar ve benim için taşıma sıkıntısı olur mu kullanımında zorlanır mıyım?(Şu an bir samsung media player kullanıyorum 5 inç sıkıntı olmuyor.)Şimdi birde Note 3 ile S5'i karşılaştırınca Note3'ün ram artısı var fakat Note3'ün piksel yoğunluğa daha az. O piksel yoğunluğunu ben fark edebilir miyim yani ekran kalitesini çok etkiler mi? Gönlüm Note3'ten yana gibi ama ekranı ve piksel yoğunluğu kuşkuya düşürdü. Çok spru sordum ama yardımcı olursanız sevinirim.
 
bence s4'ü ele bataryası çabuk bitiyor
 
Kafana Hangisi Yatıyorsa Al Ben S5 Alırdım Ama Biraz Pahalı
 
Note3 yatıyor gibi ama işte piksel yoğunluğu ekran büyüklüğünden korkuyorum. Ama öte yandan 3gb rami var o büyük bür artı bence android için.

Gözüne Pixeller Görünmez 3 Telefon İçinde Merak Etme 300 ppi'dan Sonra İnsan Gözü Göremez Bir Mağazada Git Bir İncele Bak Dediğimi Anlıcaksın
 
Tepkiler: Microsoft Corporation
    Konu Sahibi
Gözüne Pixeller Görünmez 3 Telefon İçinde Merak Etme 300 ppi'dan Sonra İnsan Gözü Göremez Bir Mağazada Git Bir İncele Bak Dediğimi Anlıcaksın
Gözükmez diyorsun yani. O zaman ekranın verdiği görüntü kalitesindeki farkıda biz anlayamayız. Teşekkürler başka tavsiyeler alalım
 
Tepkiler: KinG Tornado

messevim

Üye
S4 ü ele, s5 in s4 ten zaten pek bir farkı yok onu da ele. geriye note 3 kalıyor. Samsung alacaksan note serisinden alacaksın. Eğer ekran büyüklüğü senin için sorun olmazsa note 3 al..

Ayrıca kendini samsung ile sınırlandırma, sony htc ve lg nin telefon modellerine de bak derim
 
sony düşünmemekle hata yapıyorsun bence z2 s5 den daha ucuz 600 euro ayrıca özellikleri daha iyi ve daha sağlam
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bu üç cihaz arasında boyut konusunda sorun yoksa bence tartışmaya da gerek yok. NOTE3 İdeal.
 

MaxipmaN

Üye
note3te piksel sayamazsın aklından çıkar bunu
 
Tepkiler: Microsoft Corporation
    Konu Sahibi
Z2 tasarım olarak hiç hoşuma gitmiyor. Birde arayüzünü sevmiyorum. LG G3 düşündüm fakat bilmiyorum Lg güncellemelerde sıkıntı yarattığını biliyorum eskilerde. Şimdi Lg bu konuda nasıl bilmiyorum. Büyük olasılıkla Note3 alacağım önerileriniz için teşekkürler. Konu kilitlenebilir.


Bu üç cihaz arasında boyut konusunda sorun yoksa bence tartışmaya da gerek yok. NOTE3 İdeal.

note3te piksel sayamazsın aklından çıkar bunu


Gözüne Pixeller Görünmez 3 Telefon İçinde Merak Etme 300 ppi'dan Sonra İnsan Gözü Göremez Bir Mağazada Git Bir İncele Bak Dediğimi Anlıcaksın
Arkadaşlar konu kapatılmadan bir sorum daha olacak. Note 3'den sonra hangisini tavsiye edersiniz? Note3 le atıyorum S5 veya S4 arasında gözle görülür çok fark var mı performans açısından?
 
Son düzenleme:


Uçurum Var En Vasiti Touch Wizin Yeni Arayüzü Ve Çekirdeklerin Saat Hızı Sadece Note3 Ram Bakımından İyi Ama Eski TouchWiz Çok Ram Harcıyor Yenisi Daha İyi
 

Türe

Üye
Uçurum Var En Vasiti Touch Wizin Yeni Arayüzü Ve Çekirdeklerin Saat Hızı Sadece Note3 Ram Bakımından İyi Ama Eski TouchWiz Çok Ram Harcıyor Yenisi Daha İyi
E yenisi belki gelecek ? Ki bana kalırsa kesin gelecek.
 
Note 3 al.
2 Gb ram çağın gerisinde kalıyor ayrıca yurtdışından alıyorsun 4G olanını al Antutu testinde s5 s4 htc m8 z2 fln tüm markaları geçiyor snapdragonlu note 3