Kısmen Şebeke ile alakalı ama asıl şebekenin kullandığı baz istasyonunun özelliğiyle alakalı.
Aynı hattı kullanırken bir bölgede konuşma yaparken internete bağlanıp, başka bir bölgede konuşma yapaken internetiniz kopabilir, bu o anda bağlı olduğunuz baz istasyonunun donanımına bağlı. Çift taşıyıcılı sistemden bahsedilir ya, bu o işte sanırım.
Bundan 2-3sene önce konuşma yaparken internete 3g'den girilmiyordu, şimdi birçok yerde girilebiliyor.
Kablosuzun bu konuyla alakası yok. Kablosuza bağlı olduğunuz heryerde 3g ile görüntülü görüşme bile yapsanız internete ksblosuz üzerinden girmeye devam edersiniz.