Tavsiye Note 2 Mobil Ag Sorunu

    Konu Sahibi
Note 2 Mobil Ag Sorunu
Telefonumda yeni fark ettim. Telefonla gorusme yaparken telefonun interneti kapaniyor. Görüşme bitene kadarda telefonda internet olmuyor. Telefonu kapatinca tekrar internet baglaniyor. Bu sadece mobil internet icin geçerli. Wifi de iken baglanti kapanmiyor.
Bilgisi olan yada sorunu yasayan varmi ? Ayarlarla mi alakali yoksa var olan birsey mi
 

PriZm

Üye
Normal birşey o.3G'li bütün telefonlarda olur.
 
Avea,nin bi reklamı vardı galiba? Konuşma yaparken bile internet çalışıyor
 
    Konu Sahibi
Hattim avea sınırsız internet ama dikkatimi cekti net gidiyor telefon görüşmesi sirasinda
 
    Konu Sahibi
Donemsel oluyor sanirim sebekeyle alakali birsey
 

maktama

Üye
Kısmen Şebeke ile alakalı ama asıl şebekenin kullandığı baz istasyonunun özelliğiyle alakalı.
Aynı hattı kullanırken bir bölgede konuşma yaparken internete bağlanıp, başka bir bölgede konuşma yapaken internetiniz kopabilir, bu o anda bağlı olduğunuz baz istasyonunun donanımına bağlı. Çift taşıyıcılı sistemden bahsedilir ya, bu o işte sanırım.
Bundan 2-3sene önce konuşma yaparken internete 3g'den girilmiyordu, şimdi birçok yerde girilebiliyor.

Kablosuzun bu konuyla alakası yok. Kablosuza bağlı olduğunuz heryerde 3g ile görüntülü görüşme bile yapsanız internete ksblosuz üzerinden girmeye devam edersiniz.
 
Tepkiler: mertcan01
    Konu Sahibi


Dedigin mantikli cunku isyerinde iken baglanti gidiyor gorusme sirasinda ama.merkezde yada ev taraflarinda gorusme sirasinda internet oldugu anlarda olabiliyor