arama esnasında sensörü kapat, seçeneği işaretli evet , o isaretli olunca arama yapinca ekran kitleniyor isik sönüyor. kilit tusuna basmadigin sürece açılmıyor... . kulaga koy yada yada koyma.. otomatik değil, kulaktan çekince ekran geri gelmiyor... abimde de not 2 var, ondada aynı. ..